nou.. dat vond ik toch wel ERG Weird net !!

Discussion in 'De lounge' started by FairyLaughs, Feb 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

zat net achter de pc.. en opeens beginnen alle lampen te flikkeren.. ik dacht ach is niets..

maar echt net toen alles voor de 2e keer begon te flikkeren (5 seconden zat ertussen) begon mijn dochtertje echt te huilen in bed..
    ik denk ik laat haar even huilen, zal wel niets zijn..
    maar ze wilde niet ophouden, dus ik haar toch maar uit bed gehaald en ze heeft hier onder echt een half uur hysterisch gedaan, schreeuwen, huilen echt met snikken erdoor wat ze normaal nooit doet..
    ze wilde niet opgetild worden, geen bumba kijken, geen danoontje,, echt niets hielp..

ze klom zelfs in de hoek achter het kinderstoeltje en daar was ze pas stil.. (echt een hoekje waar ze nauwelijks in paste, tegen de muur in kinderstoel aan echt krap)

zal ze iets gevoeld of gemerkt hebben van de lichten die aan en uit gingen... OF voor de mensen die erin geloven.. was er iets anders aan de hand?

2. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

Feb 1, 2011
    690
    0
    0
    Ik denk inderdaad dat dat even iemand was die ''hallo'' zei.;)
    En omdat kinderen dat stukje kind zijn nog hebben en dus vaak meer van dat soort dingen voelen als volwassenen kan het heel goed zijn dat zij daar iets van heeft meegekregen!

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh wat eng ik denk ook dat ze wat gezien of gevoeld heeft

4. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

Jan 31, 2011
    339
    0
    0
    NB
    denk dat er even bezoek is gweest indd :)

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou ik denk niet dat het bezoek was. Hier gebeurde namelijk precies hetzelfde, bleek dat ze aan de overkant aan het graven waren en een kabel hadden geraakt :)

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Heeft je dochter niet per ongeluk op een kabeltje zitten knagen?

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

:d:d:d

8. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Om 10 uur 's avonds...?

Mijn zoontje heeft de laatste tijd ook vaak 's avonds dat hij heel vaak huilt en onrustig is. Soms vraag ik me ook af of hij misschien bezoek krijgt, maar aan de andere kant blijf ik daar toch ook wel weer sceptisch over, ondanks mijn eigen ervaringen ermee. Ik wil hem natuurlijk niet te snel een stempel opdrukken, dus ik hou het er hier maar even op dat hij nu zijn hoektanden aan het krijgen is en daar last van heeft ;)

@ TS: vreemd hoor! Hopelijk was het een eenmalige gebeurtenis.

9. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Ts, ik denk ook dat je dochtertje bezoek heeft gehad. Kinderen zijn daar heel erg gevoelig voor. Wel sneu dat ze er zo van is geschrokken.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Klopt, niet om 22 uur maar om 20.30.

En van de week op de zaak gebeurde het ook, hoorden we later ook dat ze met een graafmachine tegen een kabel aan hadden gezeten.

Maar goed, tis maar wat je gelooft he ;)

11. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    2,756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat wordt er achterlijk gedaan zeg. Pffff wat onfatsoenlijk om zo sarcastisch te doen. Ts is ook iemand met gevoelens..

Als je wilt zeiken en raar doen ga dat lekker ergens doen waar je de volle lading terug krijgt zonder dat je er iemand mee kwetst of irriteert..

TS stelt een serieuze vraag en dan geef je op zo'n domme manier antwoord!

12. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

Jan 31, 2011
    339
    0
    0
    NB
    ik maak het regelmatig wel mee, zonder graafmachines in de buurt, snachts overdag savonds smiddags maakt niet uit, dus of ik wil geloven of niet... ik maak ''t toch mee ;)

13. Sensea

Sensea Niet meer actief

wij hadden vorige week ook flikkerlicht en een halve dag later geen stroom meer. 2 uur later weer wel 10 minuten later weer niet 20 minuten later weer wel weer 10 minuten later niet. de derde keer bleef het gewoon aan. gewoon een stroomstoring dus. stond ook op het bandje van de stroomvoorziening dat ze ermee bezig waren het te fixen. mensen zoeken tegenwoordig wel heel snel paranormale dingen ergens achter, vooral op dit forum. en als iemand het dan niet geloofd of weerlegd dan krijgt ze de volle lading.

14. FairyLaughs

ja. ondanks dat er wel wat rare dingen gebeuren (gebeurd zijn) blijf ik er ook wat nuchter in..

maar graven kan het niet zijn geweest.. woon in een rustige buurt. nergens zijn ze aan de weg aant werken. mensen zijn ook niet aant verbouwen...

@Troetelbeer90.. ik zelf heb bij geen enkele reactie het gevoel gehad dat ze onfatsoenlijk waren hoor...

ik hoop iig dat het niet nog eens gebeurd.. en als dat wel zo is.. dat mijn dochtertje het 'bezoek' (als dat het is) wel leuk vind.. mijn opa's ofzo...

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik denk zelf dat er wel wat aan de hand is geweest.

fynn heeft geregeld dat hij hysterisch wakker word maar bezoek tja ik weet niet ik zou niet weten wie dat zou moeten zijn.

maar als het echt bezoek is hebben ze vast geen kwaad in zin.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :( Wat een rare reactie zeg!

TS, het zou best kunnen dat ze bezoek heeft gehad, misschien is het de eerste keer en is ze daar erg van geschrokken! Hier gebeuren ook altijd van die rare dingen; TomToms die uit zichzelf aangaan en beginnen te praten terwijl ze al weken niet gebruikt zijn en je de knop echt tien seconden in moet drukken voor hij aangaat. En die normaal nooit bereik heeft hier. Televisie die vanzelf aangaat. Dat soort dingen.
    Ik schrik er niet van gelukkig, maar soms zou ik willen dat ik nog klein was en kon zien of er iemand was en zo ja, wie.

Ik hoop dat ze niet meer zo schrikt mocht het weer gebeuren!

17. Only me

Only me Niet meer actief

Zo overdreven wordt er hier niet gereageerd hoor, ze vraag de mening en mensen antwoorden gewoon normaal in mijn ogen.

Maar ik denk dat je best wel eens een bezoekje gehad zou kunnen hebben. Ik heb voorheen ook een topic geopend over dit soort aparte gebeurtenissen. Daar zijn ontzettend veel lieve meiden geweest die hele goede tips hebben gegeven, je mag me wel even PB'en als je een vraagt heb hierover hoor :)

18. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    stroomstoring misschien?

19. Roes

Roes Fanatiek lid

Oct 9, 2009
    1,791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    Als jij denkt/voelt dat er af en toe bezoek komt en je kindje wordt daar erg verdrietig/bang van is het mss een idee om eens naar iemand op zoek te gaan om wat entiteiten weg te sturen ook al zijn ze van goede wil??
    baat het niet, dan schaadt het niet........toch?

20. FairyLaughs

nee van zo'n mensen hou ik al helemaal niet.. de helft ervan liegen dat ze barsten ! en ALS er al 'iemand' hier is dan vind ik dat niet erg hoor.. ze doen toch niets... vind het alleen zielig dat mijn dochtertje er zo van schrikt !!

maarja.. misschien was het ook heel iets anders... soms denk ik wel eens dat het dat is.. maar dan later denk ik weer.. acht wat een onzin het is vast iets heel 'normaals'

Share This Page