was vandaag in dl jemigg pampers 8,40 , shampoo head en shoulders 2,50 ,haarverf garnier 3 euro nog wat labello 1 euro, stond er echt van te kijken,heb het allemaal gekocht. wie koopt nog meer in dl en wat koop je zoal ? misschien handig om te weten voor de volgende keer
Wij halen zo goed als alles in duitsland. 2 keer in de maand rijden we en halen we veel boodschappen dat ik eigenlijk hier alleen nog groentes moet halen op de markt. Ik betaal trouwens voor een pak rompers baby dry max 6,80. De cocacola is daar 65cent te liter hier minimaal 99 cent.
Mocht je benzine rijden, dan moet je idd in Duitsland tanken scheelt 20-25 cent op een liter. Diesel moet je gewoon in NL halen.... is daar weer goedkoper. Idd Pampers, merkfrisdrank, babyvoedingpotjes, Nivea dagcreme Q10 scheelt ook wel bijna 2 euro met NL
Wij halen inderdaad ook veel uit Duitsland Wat meer keus / andere merken en vaak toch wel goedkoper. Kan alleen uit als je echt voor een volle kofferbak heen rijdt, want anders is het zonde van de brandstof en ben je weer minstens net zo duur uit
van de week scheelde het tanken maar 3 cent de liter (super 95) dus helaas gaat het niet altijd op dat duitsland zoveel goedkoper is met tanken. sigaretten halen we over de grens, scheelt 1,35 euro per pakje.. vlees, zuivel, cornflakes, chocolade.. etc eigenlijk nooit iets specifieks.. we rijden gewoon om de zoveel tijd even de grens over.. en gaan gewoon shoppen.. wat ik fijn vind is de grote keuze... dus niet 10 joghurtjes maar 100 soorten... niet 3 soorten jam maar 20 soorten jam etc.. oja.. veel winkels en tankstations hebben de paybackkarte.. dan krijg je punten en daar kan je als je voldoende hebt weer mee betalen
Wij woonden precies op de grens en voor verzorgingsproducten gingen we altijd naar Kaufland toe. Nu wonen we in zeeland waar ik vandaan kom en mijn broer woont in duitsland, zij nemen vaak boodschappen voor ons mee. Idd pampers en haarverf.
Wij gaan altijd naar Duitsland voor de drogisterijspullen. Het scheelt zoveel op luiers, deo, dagcreme, haarverf, douchegel, noem maar op. Wasverzachter is in Dld ook veel goedkoper. Ik denk dat we 1x per 2 maanden naar DM-drogist gaan en dan weer een voorraad meenemen.
De benzine in mijn woonplaats is net zo duur als in Nederland. Ok, scheelt misschien 2of 3 cent maximaal. Maar ik woon niet aan de Nederlandse grens, maar ergens in het midden.
Mijn ouders wonen in Duitsland, en als wij daar naartoe gaan, staat er ook standaard een trip naar de supermarkt op het programma. Niet alles is goedkoper, zo is koffie e.d. in NL goedkoper. Ik koop er doorgaans haarverzachter, haarverf, shampoo e.d. en neem standaard Coca Cola mee.
we zijn ook naar een turkse supermarkt geweest echt zoveel goedkoper alles, groene pepers 1 euro,zak 5kilo rijst 5 euro, 1kilo witte turkse kaas 4,80, het leek wel alsof geld meer waarde heeft daar ofzo, ik heb echt zoveel gekocht, turkse baklava en brood echt alles in totaal ik was maar 50 euro kwijt, inc. drogisterij artikelen
Nu we weer een auto hebben , zullen we er vaker komen. De auto heeft zijn eerste rit na duidland al gehad hihi. De waspoeder halen we daar en bockworst gaat ook mee . En een ritje bij de lidil langs , verder is het een heerlijk dagje uit. Benzine scheelt 10 cent niet veel dus .
Ik weet niet waar jij zelf woont, maar ik woon in de randstad en hier zijn de prijzen niet anders wat betreft de Turkse winkel.
Wij wonen op de grens dus gaan er regelmatig tanken en soms boodschappen doen. Ook halen we regelmatig spullen bij de bouwmarkt daar.
in friesland hier is alles erg duur,wittekaas bijv 8,50, rijst 6,80 en groene pepers 2 euro, bijna het dubbele dus
Dat vind jij niet veel? Op een tank van 50l is dat al wel 5. Dat vind ik nog wel de moeite waard om (indien op de route) nog even bij te tanken...