Ik heb ook nog nooit last gehad van 'geplak' op die manier. Wel dat er eens een paar haartjes aan het verband plakten
Ik was net een boterham aan het eten toen ik begon te lezen, maar ik heb dapper doorgegeten :-D Zelf ook geen last van veel afscheiding. Ik spoel iedere ochtend met Lactacyd, dat voelt heel hygienisch en scheer ik ook.
joaney mag ik je een raad geven als je graag zwanger wil worden moet je wel stoppen met spoelen met lactacyd. word je overal afgeraden want dan spoel je alles er weer uit namelijk wist het ook niet maar ik heb het van mijn ha gehoord en veel over gelzen op het internet. liefs mopsje
Staat dat niet vreemd, zo'n haarloze man? Lijkt me op zich wel fris, maar kan het me moeilijk voorstellen...
Hi Mopsje Ik heb daar wel es over nagedacht, maar toch.. ik heb geen zin in die plakzooi in mijn broek, dan kan ik ieder half uur wel naar de wc om te vegen. Ondanks dat ben ik ook zwanger geworden. Ow ja.. als we geklust hebben in mijn vruchtbare periode, dan spoel ik uiteraard niet Ik denk dat we daardoor best wel kans hebben op een zwangerschap. 1 ding vraag ik me wel af.. zou een vruchtje dat nog niet is ingenesteld er problemen van kunnen ondervinden? C.q. wegspoelen.. Aan de ene kant denk ik niet omdat de baarmoedermond na je vruchtbare periode weer sluit, maar toch twijfel ik nog.
8-[ IEJUWWWWWWWWWWWWWW Moet er niet aan denken! Daarom scheer ik me dus ook helemaal kaal. Niet echt hygienisch, lijkt me dat,hoor. Als je dat hebt heb je volgens mij wel lange haren dan, je kan ze toch ook kort knippen als je niet wilt scheren?
Hahahaha lig hier dubbel achter mn pc.... Ik scheer me iedere dag van onderen ook nu ik zwanger ben ik kan er gewoon niet tegen als er wat groeit ... en voor de mannen lijkt het me ook een stuk hygienischer als ze niet hoeven te zoeken en inderdaad knippen zou ook nog een optie kunnen zijn .... en een inlegkruisje natuurlijk ... Succes ermee ...
Dus eigenlijk.........kan je ook inlegkruisjes voor je benen gebruiken zodat je ze kan harsen? Laten plakken en dan eraf trekken....auw! Hihi Zo zie je maar waar inlegkruisjes en lange haren al wel niet goed voor zijn!
Oh oh oh dit moeten jullie mannen maar niet lezen, iig de mijne zou dat niet waarderen ahahahah echte womentalk he
Ander probleempje: ik kan er niet bij.... Ik zie mn doos niet meer over die buik heen, en in spiegelbeeld scheren lukt niet. Gevolg: 1 oerwoud. Mijn mannetje laten scheren vind ik helemaal doodeng. Iemand tips?
ik scheer op de tast hoor en heb ook een behoorlijke buik,er is nooit iets misgegaan bij mij en als je het al regelmatig bijhield dan is het zo gedaan. ik denk als je nu in een oerwoud moet beginnen dat het dan zowat onbegonnen werk is idd... Ow ja misschien is er wel van dat ontharingsgel of schuim te koop voor de bikinilijn, ff voorzichtig uitsmeren, paar minuutjes w8en en dan die bos wegspoelen
Volgensmij niet heb t namelijk in de zomervakantie gebruikt , nergens last van gehad, van dat veet rasera gedoe, gewoond e gebruiksaanwijzing opvolgen en een beetje voorzichtig uitsmeren dus niet erin ofzo
Hahaha, eigenlijk wel heel grappig dat we het hierover hebben. Vrouwen maken ook alles bespreekbaar! Ach ja, kaal, streepje, kort gewiekt of een bosje krulliewullie....maakt het uit als het goed zit, zit het verstopt in je broek en de mannen zijn onderhand ook wel gewend aan wat er uit dat broekje tevoorschijn komt toch? Ik snap bijv. heel goed dat sommigen kaal niks vinden, net zoals ik een volle weelderige bos daaronder ook niks vind. MAARRE: ik was een keer op vakantie in turkije en stond in het zwembad met mijn armen op de rand en keek omhoog naar passerende badgasten. Inene kwamen er een stel russen voorbij, mooie meiden ook. Alleen 1 meisje was roodharig en die liep vlak langs mijn hoofd en dat ik naar boven keek zag ik echt een enorme bos rood krullend haar uit haar broekje komen wat ZELFS aan de binnenkant van haar dijbenen zat. Nou dat had ik mijn leven lang nog nooit gezien. ale: