Wat is leuk met kerst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik wil wel een keer iets anders doen met kerst. Altijd is het een gezeur met mijn schoonmoeder. Die wil nooit zo lang van tevoren afspreken. Heb de lol er een beetje af met haar. We doen altijd wel 1 dag met mijn ouders.

Wat is nou leuk om te doen met 2 kleine kids?

2. giraf

giraf Niet meer actief

Lekker wandelen? In het bos of op het strand.
    Of samen koken met je kids?

Of bedoel je dat niet?

3. Revit

Revit Niet meer actief

Wij gaan lekker een weekend weg met kerst met de familie van mijn vriend, precies om dezelfde reden. Ik heb zowiezo geen contact met mijn moeder dus daar hoeven we al geen rekening mee te houden. Alleen mijn vader en vrouw kunnen zo moeilijk doen overal om, dus we gaan daar dit jaar niet heen, want we zijn weg!
    Het is niet expres zo gepland hoor, schoonfamilie kwam met het idee en ik dacht waarom niet? Geen gezeur met kerst iig bij ons nu. Ze vinden het niet eens erg dat we niet komen..

4. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Midweek disney scoort bij ons altijd super goed :)
    Zeker met de kerstperiode is het er echt sprookjesachtig :D

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja midweek disney lijkt me ook zo gaaf!!!
    of idd lekker die dagen weg, naar bvb center parcs?

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    lekker thuis
    gezellig met familie,, '! eten .. !!

en wachten op mijn bevalling dit jaar hahahahah :p

7. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Klink misschien raar maar ik zou het persoonlijk heel prettig vinden om niet zo heel lang van te voren af te spreken!!!!
    Het lijkt mij benauwd als ik nu al zou weten dat ik 1e kerstdag bij mijn ouders verwacht wordt en de 2e dag bij zijn ouders!!!!
    Gelukkig is het bij ons vrijheid blijheid en uiteindelijk zal het wel gewoon zo gaan lopen maar dan is het zeker geen verplicht nummertje......Maar begrijp jou gevoel ook wel hoor, je wilt met kinderen ook een soort plan hebben voor die dagen!!!!

Maar nu ter zaken: tips!!!!!!

-Weet niet hoe oud ze zijn maar het kerstcircus is heel leuk voor ze... Net als Disney on ice!!!!
    Daarna Gourmetten met je eigen gezinnetje......

-Een speciale kinderbrunche en daarna genieten van gewoon een lekker dagje thuis met je gezin.... Toastjes op tafel en een lekker wijntje erbij heerlijk.....

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    winterefteling

9. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    wij gaan altijd wokken met de kids en familie:D

10. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Kids zijn echt heel jong. 2 jaar en 7 maanden, dus naar een pretpark ofzo wordt niet wat.

Zal er nog eens over denken. Even naar het bos ofzo is ook lekker..

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Weet niet waarje woont maar voor kleine kinderen is sprookjeswonderland echt super leuk. en dit park is ook 2de kerst dag geopend
    Sprookjeswinterland

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Minny

Komt mij heel bekend voor!

Net 2 dagen en het liefst 1 dag voor kerst wilt ze beslissen dat wij moeten komen. Ik zeg al een maand van ter voren van wat gaat je moeder/vader doen met de kerst.. echt irritant :x je krijgt er maar geen hoogte van. Dit gaat al 8 jaar zo :p Verleden jaar zijn we voor het eerst 2 dagen thuis gebleven en wilde het thuis zelf leuk maken. Dit jaar ga ik het ook vieren maar dan komt er wel visite maar op wat voor dag weet ik niet. De ouders van m'n vriend is niet zo van dat visite gedoe dus ik weet niet of hun wel komen anders zullen we naar hun moeten.

13. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    @ Sugarblossom: ja precies, ik hoef heus niet alles tot in elk detail geregeld te hebben, maar weet wel graag van tevoren waar ik aan toe ben. En het is ook weleens leuk om spontaan uitgenodigd te worden. Maar aangezien we over Sinterklaas al behoorlijk problemen hebben, heb ik geen zin om iets te organiseren... We maken het zelf wel gezellig en gelukkig zijn mijn ouders wel van de partij...

Deel Deze Pagina