Last keizersnede 37.5 zwanger

Discussie in 'De bevalling' gestart door Lilian2016, 20 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilian2016

Lilian2016 Actief lid

15 mrt 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Vandaag 37.5 dg zwanger. Ik was gisteren in ziekenhuis en vertelde dat sinds enkele dagen ik een enorme druk voel en me litteken van me vorige keizersnede trekt!
    Ook net iets eronder bij me vagina (schaambeen heet dat?) last alsof je een grote ontsteking er heb zitten.

Ze namen t serieus en moet maandag terugkomen. Want als je weeën krijgt kan er ea scheuren heb ook extreme dikke buik wegens teveel vruchtwater en heb wegens endometriose ook aan de zijkant van me buik bij baarmoeder operatie gehad.

Sta zowieso gepland voor 30 mei keizersnede maar willen kijken of t niet eerder moet.

Meer mensen ervaring met keizersnede die trekt? En ook net eronder aan je vagina die pijn erbij alsof je een ontsteking heb zitten wat niet zo is?

Gr

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wat naar dat je er last van hebt.
    Ik heb ook endometriosche en 2x geopereerd en 5 jaar geleden keizersnede gehad maar ik heb nergens last van.
    Mijn buik valt wel mee niet extreem groot ofzo misschien dat het daar aan ligt dat je buik erg zwaar is.

Sterkte in ieder geval en veel succes met de keizersnede (staat hier ook gepland voor over een paar dagen)

3. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Geen ervaring mee, lees wel even mee! Eerste bevalling ook keizersnede gehad, en dit is wel een beetje mijn grote angst voor een tweede!

4. Lilian2016

Lilian2016 Actief lid

15 mrt 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    In mijn geval is vanmorgen besloten niet langer te wachten.
    Ook wegens mijn medicatie die ook nog eens moet worden afgebouwd 24 uur van te voren.

Me buik staat strak ken geen 5 min lopen en er is besloten dat ze overgaan tot halen van de baby. Morgen sta ik op de planning

5. Rafika

Rafika Lid

2 aug 2013
    96
    0
    6
    Spannend! Veel succes morgen.

6. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4