een kennis van ons kreeg paar dagen voordat dat zijn exvriendin dat hij ineens vader word van een meisje nu heeft de moeder van zijn dochter alles verzwegen tot het moment dat ze ging bevallen ze verwacht dan ook alle steun terwijl ze nooit iets heeft gezegt niet normaal toch zulke praktijken hij heeft haar wel gelijk erkend en bied haar financiele steun maar toch vind ik het niet normaal dat je zoiets verzwijgt
Dat is echt niet normaal nee! Jeetje wat zal hij geschrokken zijn! Ik weet niet wat als ik had gedaan als ik hem was, ja oke dan is het je kind (denk wel dat ik een dna test wou)
jeetje!! alle respect voor hem dat hij er voor zijn dochter is, en er alles voor doet! ik snap niet waarom je zoiets zou verzwijgen, en dan ineens het vertellen en alle steun eisen? heel apart! (ken de situatie niet dus kan er verder niet over oordelen..)
Nou ik vind dat je zoiets, tenzij er een echt goede reden voor is, niet kunt maken... De vader moet zich toch ook psychisch voor kunnen bereiden! Weet ook niet of ik dat kindje meteen had erkend hoor... Ik bedoel, zo'n goede relatie hadden ze blijkbaar niet, wie weet wat (en vooral, met WIE) ze nog allemaal heeft uitgespookt dan ofzo... Ik ben dan misschien wel heel achterdochtig ofzo... Maar ik vind het ook echt niet normaal om het te verzwijgen!!!
heel veel respect dat hij alles voor zn dochter wil doen, de meesten zouden de benen nemen. Ik zou hem adviseren als ik jouw was om rechtshulp te zoeken en te kijken wat zn rechten zijn. Voor hetzelfde geld geeft hij nu financiele steun en heeft ze over een tijdje een nieuwe vriend en hem niet meer nodig. Om iets over het meisje te zeggen te krijgen moet hij namelijk ouderlijk gezag hebben en dat kan alleen de moeder aanvragen.
Bij ons kon je het formulier wat je met erkennen kreeg samen met het geboortecertificaat opsturen naar de rechtbank en dan was het geregeld, heel simpel. Maar ik zou wel een DNA test willen hoor, ik bedoel als ze het zo verzwijgt zit er iets niet juist vind ik...
ze zijn 7 a 8 maanden geleden uitelkaar gegaan omdat ze toch niet zo goed bij elkaar paste zij bleek nogal kinderachtig te zijn in haar doen en laten nu willen ze het toch gaan proberen maar langzamerhand zeg maar ik hoop oprecht voor hem dat het goed komt hij is er in iedergeval heel blij mee heb al even een paar foto´s gezien echt een dotje
Ik moest eerst ff 2x je verhaal lezen voordat ik het begreep. Maar ik vind het echt heel erg dat ze het heeft verzwegen. Wist haar familie wel dat ze zwanger was? En weet ze zeker dat hij wel de vader is?
heb jij geen aanvraag voor ouderlijk gezag hoeven doen. Wij wel. En net als het erkennen moest ik daar toestemming voor geven als moeder.
Ik hoefde verder niets te tekenen ofzo, we zijn samen naar de gemeente geweest, daar formulier mee gekregen en dat samen met geboortecertificaat opgestuurd, verder niets hoeven doen ging allemaal vanzelf na een tijdje kregen we papieren binnen...
Ik kan me niet voorstellen dat je een zwangerschap 9 maanden lanh kunt verzwijgen. Ik wilde het het liefst van de daken af schreeuwen. Maar als je zoiets verzwijgd denk ik dat er ergens toch iets goed mis is, maar ja, das mijn idee.
Is die man verder wel helemaal okay? Want waar twee vechten hebben twee schuld, he? Je weet niet wat voor verhalen hij ophangt. Hier wisten de zussen van de verwekker van mijn dochter het ook pas toen zij 6 maanden was.