trappel/slaapzakje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door waterlelie, 22 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Omdat ons kindje in de winter geboren wordt, lijkt het me een goed idee om een trappel/slaapzakje te kopen. Maar er zijn zoveel verschillende! Zonder mouwen, met mouwen, hele dure, goedkope enz.

Kan iemand mij adviseren wat ik het beste kan kopen?

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Als je zo'n hele dure met mouwen koopt, hoeft je kindje niet meer onder een dekentje en lakentje, het kan dan 'los' in bed liggen zeg maar.
    De mouwloze slaapzakjes gebruik je in de winter vaak nog wel in combinatie met een dekentje en lakentje.
    Het is dus maar net wat je fijn vindt.. (tja, aan mij heb je ook niks ;) )

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Wij hebben nu zelfs een mouwloos slaapzakje met een lakentje en een dun dekentje..meneer vind warmte lekker.... :D
    wij hebben er geen met m,ouwtjes omdat de mouwen te lang zijn voor de armen van Teun en hij toch graag met zijn handjes in zijn gezicht wil zitten.....

dus doe wat je zelf wil

4. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Bedankt voor jullie antwoorden.... :)

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dit noem je n combi sleep(er).. Heel handig en 85 euro geloof ik, maar je hebt geen dekentjes oid nodig! Enneh marktplaats heeft ze ook staan! ;)

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Wij hebben er eentje van de Hema, zonder mouwen. Daarover heen nog een lakentje en dekentje.

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

wij hebben een slaapzakje van de prenatal. daaroverheen nu een lakentje en een dekentje. in de winter een dikkere slaapzak, en dan een dekentje eroverheen.

maar inderdaad die dikke met mouwen geeft zo weinig bewegingsvrijheid, en zn handjes zijn teveel bedekt

Deel Deze Pagina