Hahaha, carnaval....heb ik dan weer helemaal niks mee als twentse. (alhoewel in oldenzaal vieren ze het wel). Joh komt allemaal goed. Bevallen moet je toch, en je kind wordt echt wel goed opgevangen, vraag het ze gewoon, ze snappen get heus wel en zullen het vast met liefde doen! Ze zullen je toch ergens in die week moeten inplannen. Heel veel succes!!
Ik ben echt gek op carnaval. Niet zozeer vanwege het zuipen en het feesten zoals boven de rivieren wel eens gedacht wordt maar ook wel echt vanwege de tradities. De sleuteloverdracht, de groepen die maandenlang aan de praalwagens bouwen, de kletsavonden en de optochten. Ik vind het allemaal leuk. Toen ik zwanger was van onze zoon was ik met de carnaval 36 weken zwanger. Ik tikte een nonnenhabijt op de kop en ging gewoon op pad. Nog nooit zo gelachen zonder alcohol. Al die mensen die riepen: maar zuster, dat kan toch niet. Ja, onbevlekt ontvangen blabla. Wat een lol! Als het even kan doe ik dat nu weer.
Het is toch verstandiger om betere opvang te regelen. Ik heb 3 sectio's gehad, alle keren verliep het toch anders door uitlopende OK's, spoedjes tussendoor en 1x zelf lang op recovery. En dat er minder interesse is, dat is jammer, maar laat het gaan. Zelf ook ervaren bij mijn 3e en 4e kind maar ik geniet er zelf gelukkig wel heel erg van. En oudere mensen zeuren graag over werk en mankementen omdat het leven niet meer zo sprankelend is als dat van onze generatie denk ik dan maar .
Ik heb net de afdeling planning van het ziekenhuis nog even gebeld maar er is niks veranderd. Ik kreeg ook het idee dat ze het niet echt geprobeerd hebben. Ik heb het nu toch maar op die middag laten zetten dat er nog plaats was. Krijgen we toch een carnavalsbaby. De oudste gaan we hoogstwaarschijnlijk bij mijn zus brengen. Hij vindt het daar erg leuk en het is dichtbij het ziekenhuis. Ik heb me erbij neergelegd dat het niet gaat zijn zoals ik graag wilde maar ik ga er nog wel een klacht over indienen. Ik vind de gang van zaken namelijk nog steeds niet netjes.