eerste kerstdag bij mijn ouders in zoetermeer 2de kerstdag bij me schoonouders oud&nieuw bij vrienden in helmond
Kerstavond: thuis - samen all you need kijken 1e Kerstdag: ouders komen eten 2e Kerstdag: schoonouders komen eten Oud&nieuw: niks! zappen, en hopen dat de kleine meid doorslaapt ivm dochter die nogal prikkelgevoelig is blijven we alle dagen thuis
Kerstavond gaan we naar mijn zusje en haar vriend waar ook mijn ouders komen, daar gaan we eten. 1e Kerstdag is een druk schema: sochtends langs mijn ouders waar mijn ook en tante zijn, daarna door naar goede vrienden waar we lunchen en rond een uur of vier naar schoonmoeder waar we gaan eten. 2e kerstdag werkt mijn man dus een rustig dagje. Oud en nieuw komen vrienden bij ons dus dat is altijd gezellig.
Kerstavond: lekker thuis Eerste kerstdag: lekker thuis Tweede kerstdag: uit eten met schoonvader+partner Oud en nieuw: lekker thuis
Wij hebben een heerlijk rustige kerst! Kerstavond lekker samen met lekkere hapjes en een filmpje op de bank. 1e kerstdag naar mn ouders voor een winterbbq en 2e kerstdag zouden we naar mn schoonouders gaan, maar die zitten in een verbouwing en schoonmoeder zag het niet meer zitten en heeft alles afgezegd. Dus wij hebben 2e kerstdag heerlijk voor onszelf om lekker te luieren!
Op eerste kerstdag halen we om 11:00 mijn oma op, die nemen we dan mee naar ons. Rond half 1 komen ook m'n moeder en m'n zusje bij ons. 's Avonds gezellig met elkaar eten, en dan neemt m'n moeder m'n oma mee naar huis. Op 2e kerstdag gaan wij daarheen. Met O&N zijn we ook bij m'n moeder, met m'n zusje, haar vriend en m'n broertje. Lekker Guido Weijers kijken (zo blij dat hij weer op tv komt, en niet die gruwelijke Beau van vorig jaar! ), lekkere dingetjes eten en om 12 uur vuurwerk afsteken!
1e kerstdag zijn we lekker met z'n tweetjes is tot nu toe nog nooit gebeurd. 2e kerstdag gaan we gourmetten bij mijn broer en zijn gezin. Oud en nieuw blijven we thuis. Met 2 honden is dat wel zo handig.
Kerstavond: 's-ochtends Klussen in ons nieuwe huis, 's middags shoppen voor nieuwe huis en 's avonds thuis gourmetten 1e kerstdag: Klussen in ons nieuwe huis en 's-avonds eten bij schoonouders 2e kerstdag: Klussen in ons nieuwe huis en 's-avonds thuis eten (waarschijnlijk Indo) Dag na kerst: verhuizen naar nieuwe huis Oud en nieuw: Thuis in ons nieuwe huis en buurtje
Kerstavond: Kadootjes avond met mijn ouders Eerste kerstdag nm: eten met schoonfamilie en schoonzus/zwager Tweede kerstdag vm: naar mijn oma Tweede kerstdag nm: eten bij mijn ouders Oudjaar: bij stel vrienden gourmetten
Kerstavond: gewoon thuis, niks bijzonders. 1e kerstdag: Ergens in de middag naar schoonvader, kadootjes en gourmetten. 2e Kerstdag: Lekker thuis met z'n drieen. Misschien gaan we zwemmen, maar iig lekker in makkelijke outfit een leuke film kijken. En pannenkoeken eten. Oud&nieuw: Dit jaar zitten we een deur verder. Aangezien heel veel mensen hier in de straat eigenlijk altijd thuis blijven met O&N hebben we maar afgesproken om elk jaar bij iemand anders te gaan zitten. Wel zo gezellig. Tot 12uur binnen, en na 12 uur staat iedereen op straat.
Kerstavond: kids op tijd op bed, want mijn man moet gitaar spelen in de kerstnachtdienst, dus ik ben alleen thuis, (met een lekkere film op de bank of even heerlijk in bad, denk ik ). Eerste kerstdag: 's ochtends kerstmusical in de kerk, waar 1 van ons met de kids naartoe gaat en 1 van ons blijft thuis met Caitlyn. Rest van de dag lekker rustig thuis en 's avonds extra lekker eten met de kids. Tweede kerstdag: mijn ouders komen hier gourmetten Oud&nieuw: vrienden van ons komen met de kids eten en oud&nieuw vieren. Dit jaar alles dus even bij ons thuis, nu we onze jongste dochter net 3 maandjes in ons midden hebben Volgend jaar hopelijk ook wel weer de hort op, 1 van de kerstdagen
1e kerstdag lekker met het gezin doorbrengen en gourmetten 2e kerstdag uitgebreid ontbijten en dan komen de ouders en een vriendin brunchen. Oud en nieuw. Gewoon met gezinnetje. Vorig jaar vond Emma et vuurwerk geweldig en ze mocht een oliebol. daar heeft ze het nog steeds over dus we maken haar weer wakker.
Kerstavond vieren we altijd bij mijn ouders. Mijn moeder kookt dan wat lekkers en er ligt voor iedereen een kleinigheidje onder de boom. Eerste kerstdag vieren we bij mijn tante, met mijn alleenstaande oom, mijn ouders en mijn zusje en haar vriend... Mijn tante laat dan bij de slager een belachelijk duur, maar overheerlijk buffet samenstellen. Heel gezellig! Tweede kerstdag gaan we bij mijn schoonouders, met mijn ouders platen. Meestal koken we uitgebreid een grote, verse zalm of een gigantische kalkoen, maar we hebben dit jaar lekker voor platen gekozen, met allerlei vlees en vis en 'aparte' groenten ( pastinaak, schorseneren etc. ). Dus alle opa's en oma's bij elkaar... Duimen dus dat die kleine zich niet tweede kerstdag aandient, want dan gaat de hele club er natuurlijk vanuit dat ze wel even mee mogen naar het ziekenhuis . Oud & Nieuw bij ons thuis met twee andere stellen en mijn beste vriendin... Gewoon gezellig, met bollen en lekkere prosecco ( behalve ik natuurlijk ). Misschien een spelletje, anders met de voetjes omhoog een oudejaarsconference.
Kerstavond: Lekkere hapjes en een kerstfilm 1e kerstdag: Uitgebreid ontbijt / brunch met ons eigen gezin, 's avonds kreeftensoep, zelfgemaakte sushi / sashimi enz., salades en wat hapjes, toetje moet ik nog bedenken, vriendin en dochtertje schuiven aan 2e kerstdag: diner bij mijn ouders met broertjes en aanhang, verrassing... Oud&Nieuw, thuis in verband met de honden, oudejaarsconference kijken met vooral veel oliebollen en appelflappen
Kerstavond; verjaardag zwager 1e Kerstdag; lekker uitgebreid ontbijten, even bij schoonvader langs en daarna gezellig met eigen gezin thuis eten. 2e Kerstdag; weer lekker ontbijten, nu ook met oudste zoon erbij. 's Middags naar mijn ouders, voor de kinderen zijn er kadootjes en daar lekker eten. De 29e verhuizen we, dus met oud en nieuw lekker met ons gezin in ons nieuwe huis, met lekkere hapjes enz. Om 00:00 even naar buiten misschien.
1e kerstdag ontbijten en dan tussen half 1 en half 4 weg.zoontje en ik gaan naar een kerstbrunch met familie en kids en mijn ouders ook.er is daar n programma voor kids dus komt wel goed. In de avond komt nog wat familie bij m'n ouders thuis voor wat hapjes. 2e kerstdag krijgen we familie over de vloer bij m'n ouders.wordt zeker gezellig met uitgebreid kerstdiner. Oud en nieuw eerst thuis bij m'n ouders en daarna ga ik met vriendinnen naar een groot feest met veel vuurwerk!ff het nieuwe jaar in knallen.zoontje blijft bij mijn ouders.heb het heel erg nodig een avond eruit!het was een heftig jaartje!
Kerstavond bij ons thuis met het gezin 1e kerstdag bij mijn zus met onze familie 2e kerstdag uiteten met de schoonfamilie oud op nieuw: wie komt die komt, wie niet die niet Wij blijven iig lekker thuis ivm de kinderen en de beestjes
Kerstavond; Mijn (ex-stief)vader, broertje en schoonvader komen eten. All you need is love wordt dan opgenomen, dus als de rust terug is, dan terug kijken.. 1e kerstdag gaan we naar mijn moeder en haar vriend. 2e kerstdag gaan we uit eten met mijn schoonmoeder. Oud & Nieuw is man jarig.. Maar hij viert het niet.. We gaan gezellig naar vrienden toe..
Eerste kerstdag bij mijn ouders eten. tweede kerstdag aan het werk maar komen schoonzus en haar man eten. oud en nieuw hopelijk zijn we vrij maar met ons werk is het altijd weer een verrassing, als we vrij zijn moeten we nog even kijken wat we gaan doen.
Wat leuk om alle kerst plannen te lezen zeg, klinkt alsof jullie allemaal een fantastische kerst te gemoed gaan! Kerstavond: naar het kerstfeest hier in het dorp. Gezellig samen komen met 'echte' kerststal en een schapen kudde voor de kids, glühwein en warme chocolade melk en een korte kerstnachtdienst. 1e kerstdag: mijn ouders op visite. Eerst kerst lunch daarna een flinke wandeling op het strand (we wonen aan zee), thuis opwarmen met wat warms en lekkers en daarna kerstdiner. Na het kerstdiner opruimen en nog even kort naar mijn schoonouders toe om te borrelen (schoonmoeder is jarig 1ste kerstdag) 2e kerstdag: overdag lekker rustig aan doen met z'n tweetjes om even bij te komen van 1e kerstdag. En 's avonds gourmetten met schoonouders. Oud en nieuw: geen idee nog om eerlijk te zijn. Zien we dan wel