Plannen kerst - oud & nieuw

Discussie in 'De lounge' gestart door Peace, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milujem

Milujem Niet meer actief

Morgen overdag moet manlief gewoon werken. In de middag kleden mijn dochter en ik ons alvast om en als manlief thuis komt hij ook gauw. Dan richting mijn ouders voor een diner en een gezellige avond.

Eerste kerstdag gaan we naar een goede vriend toe waar we zullen eten en tweede kerstdag naar mijn schoonouders met zwagers.

Met Oud en Nieuw krijgen we vrienden te eten die de hele avond gezellig blijven.

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.913
    5.233
    113
    Home
    beide dagen werken 2e kerstdag gaan we savonds naar mijn ouders om te gourmetten met de familie.

oud en nieuw lekker op de bank voor de tv maar dat kan altijd nog veranderen.

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Morgen 24 dec: Ik overdag werken, man vanaf s middags werken. Dus ik lekker bij mijn ouders eten met de kleine en daar all you need kijken

eerste kerstdag: naar mijn ouders koude schotel eten
    tweede kerstdag: naar mijn schoonouders platen
    en de avonden lekker vanaf een uur of 19.00 thuis voor de buis lekker uitrusten van alle kerstdrukte in onze banen (ik slager, man kok)

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wij gaan kerstavond gezellig gourmetten bij mijn schoonouders en mijn zwagers & schoonzussen komen ook.
    De eerste kerstdag werk ik van 07.30 - 13.00 uur en van 17.30 tot 23 uur dus dan is er weinig tijd voor gezelligheid helaas maar we hebben wel de middag en dan gaan we lekker met zijn drietjes eten en gaan we cadeautjes uitpakken.
    Tweede kerstdag werk ik van 07.30 tot 12.00 uur en doen we als ik thuis ben een lekkere brunch thuis met zijn drietjes en om 17.00 uur gaan we met mijn ouders, broers, schoonzussen en neefje uit eten.

Oudejaarsavond vieren we hier thuis met mijn ouders, broers, schoonzussen, neefje & vrienden.
    Nieuwjaarsdag geven we een winterfeest onder de overkapping in de tuin voor iedereen die wil komen.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

met kerstavond gaan we even naar mn oma, ze krijgt een nieuwe tv en s'avonds naar mn ouders, eten met de familie, wij, mn ouders, broer, schoonzus en 2 broers van mn vader
    als ons kleintje niet geboren wordt tenminste, kan elk moment nu he :p

1e of 2e kerstdag naar de moeder van mn vriend

met nieuwjaar helemaal niks gepland, we gaan er een beetje van uit dat we dan toch ons kleintje hebben en het is moeilijk om wat te plannen dit jaar, of er is nog niks, of we hebben ons kleintje dan of het kan ook dan gebeuren he :)

6. A2CA

A2CA Niet meer actief

Kerstavond; eten bij mijn schoonouders, hier is het vanaf kerstavond tot en met 2e kerstdag 1 zuipfestijn maar dat sla ik over dit jaar, we gaan lekker bankhangen en all you need kijken

1e kerstdag; smorgens kadoos voor dochtertje en hondje, smiddags lekker eten bij me oma, als we terug komen even bij schoonouders want oma van mijn vriend is daar, savonds lekker home alone kijken

2e kerstdag nog niks

oud en nieuw; zuipfestijn denk ik.

7. Morgenavond gaan we lekker eten bij mijn schoonvader, doen daar ook kadootjes met hen.

Op kerstochtend zijn we lekker met zijn drietjes en doen we kadootjes onder onze eigen boom. Lekker gezellig in pyjama :)
    Dan komt aan het eind van de middag mijn oude au pair gezin bij ons, die blijven hier eten en slapen en uiteraard weer kado's voor de kids ;)

Tweede kerstdag bestaat hier niet dus dan is het voor ons 'gewoon' woensdag.

Op 28 december vertrekken we met het vliegtuig richting schoonmoeder, en daar vieren we dan de 29e nog een keer kerst met de andere helft van mijn schoonfamilie, doen we weer kado's en eten.

Oud en nieuw vieren we ook daar, maar met vrienden van mijn vriend die ook allemaal kleine kindjes hebben, dus dat wordt gewoon gezellig, voor mij sowieso geen zuipfestijn. 1 januari weer terug naar huis vliegen.

En op 3 januari komen mijn eigen ouders en zus voor 2 weekjes bij ons logeren, dus dan vieren we ook nog een keer kerst met mijn familie.

en dan is het inmiddels alweer bijna kerst 2013 ;)

8. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.715
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Alle dagen thuis,familie komt op bezoek en vriendlief hopelijk ook.

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Eerste kerstdag ben ik alleen, 2e kerstdag zijn mijn meisjes thuis.
    ik ben nog niet mobiel genoeg om te koken dat word dus gewoon pizza en ijs.
    met oud en nieuw ook niets bijzonders

10. prettybaby

13 aug 2009
    72
    0
    0
    NULL
    Thuis
    Kerstavond zijn we gezellig thuis en eten we 's avonds lekkere tapasdingetjes.
    Eerste kerstdag gaan we naar mijn ouders om te brunchen, spelletjes spelen en blijven daar ook avondeten.
    Tweede kerstdag naar schoonmoeder maar eten 's avonds thuis.

Met oud en nieuw blijven we lekker thuis.

11. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Hier :

Kerstavond, Lekker thuis met zn 3tjes
    1e kerstdag Naar mijn moeder, daar lekker eten
    2e kerstdag Komt schoonmoeder en mijn broer hier eten!
    Oud en nieuw zijn wij gewoon lekker thuis met zn 3tjes!

12. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Weinig plannen...
    ik zie het namelijk nog niet zo zitten om overal te gaan eten met een kleintje.. ben daar niet zo makkelijk in haha.. en mensen hier laten komen eten... neeeeeeee ben geen keukenprinses.
    Met oud&nieuw duik ik vroeg mijn bed in haha...om 6 uur heeft er al weer iemand aandacht nodig. en stel dat hij zich dood schrikt van alles dan heb ik toch ff geslapen!

Deel Deze Pagina