Spannend!! sollicitatiegesprek vrijdag

Discussie in 'De lounge' gestart door jem1979, 23 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Op dit moment werk ik 2 dagen in de kinderopvang. Aangezien het niet heel goed gaat in kinderopvangland was ik aan het kijken of ik weer de zorg in zou kunnen. De reden dat ik uit de zorg was gegaan was de onregelmatigheid. Nu had ik een mail gestuurd met de vraag of ik 3 vaste dagen zou kunnen werken en geen weekenden en feestdagen. Na een paar dagen een mail of ik mijn cv wilde doorsturen en een paar dagen daarna een telefoontje dat het waarschijnlijk wel mogelijk was op een afdeling. Nu heb ik aanstaande vrijdag al een gesprek gepland staan en vind het erg spannend. De leidinggevende gaf aan dat ik in een luxe positie zit omdat ze al zo'n 8 maanden op zoek zijn. Er zijn daar zelfs nog doorgroeimogelijkheden. Vind het spannend, ook omdat ik nu een vast contract heb en het op zich erg naar mijn zin heb en leuke collega's. Maar in de functie waarin ik zou komen te werken zit veel meer uitdaging.

Wilde het even kwijt haha..

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ooh gaaf, veel succes! :D

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Spannend hoor. Alvast veel succes toegewenst :D

4. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Spannend!! Ook ik werk in de kinderopvang en ook bij mij gaat het slecht dus heb gesolliciteerd in de gehandicaptenzorg. Erg jammer maar ook meer doorgroeimogelijkheden voor mij!
    Succes vrijdag!!!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou doe mij ook zo n baan ;)
    Dat is bij ons echt niet bespreekbaar...
    Succes!

6. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Spannend, veel succes vrijdag!

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Mag ik vragen waar je naar gesolliciteerd hebt, in de regio Utrecht neem ik aan? Een verpleeghuis?
    Om geen weekenden en feestdagen meer te werken lijkt me ideaal, ik hoop dat je gesprek positief zal zijn!

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Spannend! Succes vrijdag

9. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Succes vrijdag, ik vind het ook altijd eng van baan te wisselen maar je zit momenteel wel in een hele moeilijke branche.

10. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Spannend hoor, succes vrijdag!!

11. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Spannend hoor en veel succes. Dat is het echt luxe hoor, dat zullen ze hier niet doen.

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Spannend! en als je aangenomen wordt laat het in je contract zetten voorkomt veel problemen...

13. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik bedoel het niet lullig, maar als jij de weekenden en feestdagen niet werkt, dan kan de rest van de collega's (die op deze dagen ook graag bij hun gezin zijn) daar dus voor opdraaien. Weet niet of je er heel populair van wordt....

14. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    :(
    Dat is dan toch niet haar probleem? Er zijn ook genoeg mensen die juist alleen maar de weekenden en feestdagen willen of kunnen werken.

15. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dan heb je ontzettend veel geluk gehad! Wie in deze tijd als werkgever al 8 maanden opzoek is naar iemand, doet volgens mij iets niet goed. Succes!

16. MHMW

MHMW Niet meer actief

Mijn idee. Vooral in de zorg moet je erg flexibel zijn. Dat je met deze eisen aan een baan komt, dan heb je echt giga mazzel!

17. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Succes!

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ze heeft er toch om gevraagd? Ik had ook een collega die op zaterdag om vier uur wilde stoppen, terwijl we tot zes werkten. Tja, ik heb er nooit aan gedacht om dat te vragen/eisen.... Alleen maar luxe als je dat voor elkaar krijgt :D

19. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Daantje2011, ze gaat het ook eerst overleggen hoor in het team. Ze zei dat het team kon kiezen of zo door blijven gaan met 2 personeelsleden minder als evv-er of mij erbij in elk geval voor 3 dagen. Ze kunnen dan later echt niet moeilijk gaan doen omdat het zelf op de afdeling is gevraagd. Ik laat het ook zeker allemaal vastleggen in mijn contract mocht het doorgaan.

20. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Deesdees, het is op een verpleegafdeling met dementerende ouderen als evv-er voor 24 uur.

Deel Deze Pagina