Plannen met Pasen

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss T, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Even naar schoonvader op visite en vooral veel aan het huis werken (vriend) zodat we strakjes hopelijk een babykamer kunnen inrichten! :D

2. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Dat vond ik nou ook. Arme vrouw moet haar man missen en leuk dat je kinderen dan zo over je praten.

Hier is mijn eigen moeder alleen, maar geen haar op mijn hoofd die zo'n uitspraak maakt. Wees blij dat zij er nog wel is!

3. kvinna

kvinna Niet meer actief

Eerst eens een sneeuwpop maken, denk ik.

Dan zowel vandaag als morgen brunch. Vandaag moet ik er wel iets voor maken, morgen niet.

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Vandaag is manlief vissen met mijn vader. Ik ga vandaag met mijn zoontje lekker knutselen (placemets versieren voor het paasontbijt morgen. Paaseieren en paascupcakes zijn al gemaakt hihi), en vanavond ga ik heerlijk sushi maken.
    Morgen dus paasontbijt en daarna willen we lekker op pad, naar het bos denk ik. Verder hoop ik nog op een mooie vruchtbaar paasei dit weekend.;)

5. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.709
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    vandaag geen plannen.Krijg morgen familie bezoek,gaan dan brunchen en gourmetten.

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Klinkt leuk. Ik heb meteen de site bekeken.

7. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    En? Al begonnen? Ik zal duimen dat je een Paaskindje krijgt. ;)

8. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier hebben we vandaag een verjaardag, en morgen een 'brunch' bij mijn moeder met de familie.

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Morgen lekker naar de Efteling :)

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Vandaag niks... Heb de ramen gedaan :p

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vanmorgen paasontbijt gehad. Onze oudste dochter had geholpen met alles. Vanmiddag had ik paaseieren verstopt in huis en had een paaskonijn en paastak gekocht die je met magneten kon versieren. Straks gaan we gourmetten.

Morgen gaan de meiden eieren in de speeltuin zoeken. Wordt elk jaar georganiseerd. Gaan we s avonds pannenkoeken eten! Groot feest dus.

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Vanmorgen met 't gezinnetje naar kerk, daar draait pasen tenslotte om, de opstanding van de Heere Jezus Christus. Na kerk lekker koffie en taart bij de buren en de kinderen samen gespeeld. Nu lekker moe en rustig thuis. Geen mooi weer dus we blijven ook maar thuis, zoontje is ook super moe na heel de ochtend wakker.

13. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

wij zijn gisteren bij m'n ouders wezen eten en vandaag bij schoonzus/zwager op de koffie.

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zometeen lunchen met schoonmoeder en haar nieuwe vriend. Daarna naar de Intratuin met m'n beste vriendin. Vanavond eten bij mijn moeder, drukdruk druk

Deel Deze Pagina