Even naar schoonvader op visite en vooral veel aan het huis werken (vriend) zodat we strakjes hopelijk een babykamer kunnen inrichten!
Dat vond ik nou ook. Arme vrouw moet haar man missen en leuk dat je kinderen dan zo over je praten. Hier is mijn eigen moeder alleen, maar geen haar op mijn hoofd die zo'n uitspraak maakt. Wees blij dat zij er nog wel is!
Eerst eens een sneeuwpop maken, denk ik. Dan zowel vandaag als morgen brunch. Vandaag moet ik er wel iets voor maken, morgen niet.
Vandaag is manlief vissen met mijn vader. Ik ga vandaag met mijn zoontje lekker knutselen (placemets versieren voor het paasontbijt morgen. Paaseieren en paascupcakes zijn al gemaakt hihi), en vanavond ga ik heerlijk sushi maken. Morgen dus paasontbijt en daarna willen we lekker op pad, naar het bos denk ik. Verder hoop ik nog op een mooie vruchtbaar paasei dit weekend.
Vanmorgen paasontbijt gehad. Onze oudste dochter had geholpen met alles. Vanmiddag had ik paaseieren verstopt in huis en had een paaskonijn en paastak gekocht die je met magneten kon versieren. Straks gaan we gourmetten. Morgen gaan de meiden eieren in de speeltuin zoeken. Wordt elk jaar georganiseerd. Gaan we s avonds pannenkoeken eten! Groot feest dus.
Vanmorgen met 't gezinnetje naar kerk, daar draait pasen tenslotte om, de opstanding van de Heere Jezus Christus. Na kerk lekker koffie en taart bij de buren en de kinderen samen gespeeld. Nu lekker moe en rustig thuis. Geen mooi weer dus we blijven ook maar thuis, zoontje is ook super moe na heel de ochtend wakker.
Zometeen lunchen met schoonmoeder en haar nieuwe vriend. Daarna naar de Intratuin met m'n beste vriendin. Vanavond eten bij mijn moeder, drukdruk druk