Wel al plannen. Eerste kerstdag ontbijten bij mijn schoonmoeder. Na het ontbijt vertrekken naar andere kant van Nederland om daar te dineren bij mijn schoonvader.. En dan dezelfde avond weer terug.. Tweede kerstdag komen mijn ouders met mijn oma en misschien mijn broertje bij ons gourmetten. Oud&Nieuw vieren wij lekker met z'n tweetjes!
Kerstavond bij mijn moeder, met haar+zusje+vriendje en wij dan kadootjes en daarna kerstdiner, wat ik ga verzorgen, dus ik moet nog heel hard gaan nadenken, iedereen heeft verschillende eetwensen en dan ben ik ook nog zwanger dus makkelijk wordt het niet En verder geen plannen, wellicht dat de familie nog iets van een lunch organiseert tweede Kerstdag, maar dat laten we van hen afhangen, vorig jaar hebben wij het georganiseerd. En misschien moet mijn man nog werken maar dat is nog niet ingepland en gaat overigens op vrijwillige basis (distributiecentrum supermarkt), maar hij doet het vaak wel omdat het lekker aantikt.
1 dag (weet nog niet welke) gaan we altijd naar mijn ouders met de hele familie. Lekker zitten/eten/wandelen/misschien sleeen. En voor de andere dag nog geen plannen. Heb een grote schoonfamilie, maar die laten nooit iets horen, dus tja.... het kan niet altijd van onze kant komen he? We zien wel...
Wij zijn 2de kerstdag uitgenodigd bij mijn ouders. Verder hebben we nog geen plannen. Met oud en nieuw moet ik werken, en ik vind het helemaal niet erg dat ik onder het nieuwjaar wensen uit kan komen
Wij willen dit jaar ook niks... we zijn ook nog helemaal niet bezig met plannen maken. Als mensen wat willen dan stellen ze zelf maar wat voor en zijn ze hier van harte welkom. Man en ik zitten al lekker te fantaseren over de kerstdagen alleen thuis, hapjes, drankjes, kerstfilms, naar het bos als het lekker weer is.. heerlijk! Oudejaarsavond ook geen gekkigheid hier, zal wel op het zelfde uit komen, en gek genoeg heb ik er zin in! (zei zij, die voorheen altijd MOEST feesten met O&N, anders was er geen O&N!)
Voor mij hoeft het ook allemaal niet zo. Ik hoop ook stiekem dat we nergens uitgenodigd worden en we lekker eerste kerstdag met z'n 3tjes zijn. Hopelijk ligt er dan sneeuw zodat we lekker een eind kunnen wandelen. Vorig jaar was ik zwanger en hoefde het ook van mij niet zo nodig maar toen waren we toch weer druk. Hopelijk lukt het dit jaar wel. @pluk sterkte en hopelijk gaat alles goed.
Ik ben zelf 2e kerstdag jarig en word 25. Het is nogal lastig plannen want er komt amper familie op mijn verjaardag. *Zucht Kerstavond naar schoonfamilie, 1e kerstdag lekker samen thuis, 2e kerstdag koffie en taart voor degene die kunnen en willen komen en 's avonds uit eten met mijn partner. Mijn verjaardag vier ik de 31e samen met mijn ouders die dan een huwelijksjubileum hebben en daar wel alle familie komt. Dus doen we het maar samen
Kerst avond brengen we heerlijk met zn 3-tjes thuis door. Eerste kerstdag vieren we samen met mijn zus,zwager en hun kindjes bij mijn moeder en stiefvader. Voor de 2e kerstdag hebben we nog geen plannen, ik wil vriend en dochter verassen met een dagje weg. Vorig jaar zouden we na de dierentuin gaan maar helaas liet het weer dat niet toe, was me toch iets te glad om zo'n eind te rijden, dus misschien dit jaar beter en anders zoeken we het wat dichter bij huis op. Misschien nog een half uurtje naar schoonmoeder op 2e kerstdag, maar het is de bedoeling dat we het grootste gedeelte van die dag als gezin doorbrengen . Oud & Nieuw zijn we nog niet helemaal overuit. Misschien dat we die bij mijn zus gaan door brengen maar ik weet nog niet zeker of dat wel zo'n strak plan is, i.v.m dochter!
Nog totaal niet over de kerst nagedacht... Van mij mag het eerlijk gezegd stilletjes voorbij gaan dit jaar...
eerste kerstdag nog geen plannen 2de gaan we in de middag naar mijn ouders en blijven daar eten met zn alle (ook mn zussen met aanhang)
Ik zal even op de kalender moeten kijken want ik heb echt geen flauw idee op welke dag kerst valt. Verder totaal geen plannen en buiten wat cadeautjes voor de kleine en een lekker glaasje voor ons totaal geen plannen.
1e KD, denk ik met mijn moeder en zus pakjes doen.. ook een beetje voor Lizzy! Het is toch haar eerste Kerst. En dan bij hun wat eten denk ik. 2e KD komt de schoonfamilie en gaan we hier rijsttafel eten... gewoon bestellen bij de chinees bij ons in de straat. Lekker makkelijk!
kerstavond blijven we lekker thuis, heerlijk All you need is love kijken en lekker samen zijn.. 1e kerstdag denk ik naar schoonmoeder of schoonvader. 2e kerstdag gourmetten bij mijn ouders samen met zus en vriend en kids..leuk Oud en nieuw brengen we ook bij mijn ouders door..
All you need is love is hier ook vaste prik op kerstavond. Het is altijd zo voorspelbaar maar erg leuk.