Zo ff door het huis rauzen om op te ruimen & schoon te maken. Daarna gaat mijn man poffertjes bakken (jammie!) en vanmiddag ga ik me misschien wel weer aan broodjes en/of cupcakes bakken wagen met mijn kleine man! Heerlijk dagje binnen, dus (afgezien van het schoonmaken, maar dat moet maar even, haha)
We gaan naar een binnenspeeltuin, voor het eerst ook dus ik ben heel erg benieuwd wat meisje er van vindt
We zijn er nog niet over uit, maar willen nog wel iets leuks gaan doen. Ik mag morgen na 5 maanden thuis geweest te zijn (zwangerschapsverlof en vakantie) weer aan het werk...
Een heerlijk dagje thuis, taart en koekjes bakken en tussen de buien door een rondje wandelen met de honden. Gewoon he-le-maal niks geen verplichtingen maar luieren. Ben net uit bed dus dat luieren is al begonnen.
Werken en van m'n nog slapende vriend genieten. Ik heb vandaag gebroken dienst, ben met thuis en weer lekker in bed gekropen. Hij moet straks ook werken, dus straks nog even lekker brunchen samen. Heerlijk zo'n zondag!
Lekker binnendagje... Wat een weer ook hier... De jongens zijn lekker met elkaar aan het spelen en we hebben al geknutseld: krijtjes snijden en in de oven en daarmee een nieuw krijt maken (moet nog afkoelen, ben heel benieuwd, maar volgens mij is het mislukt) en we hebben een vracht Lego op kleur gesorteerd en verder lekker relaxen. Manlief is naar de straatracen in Rotterdam...
Geen ene moer. Heb eigenlijk nergens zin in. Het regent hier idd al de hele dag, het ziet er zo treurig uit buiten. Ik zit hier lekker op de pc en tussendoor zet ik Desperate Housewives aan. En lekker kroelen met babylief. Straks lekker koken, eten en dan weer terug op de bank. Vandaag doen we even helemaal niets.