Mijn eerste 2 kindjes zijn gehaald middels een keizersnede. Of dit weer een ks wordt is afwachten of meneer of mevrouw ook in stuit gaat liggen. Ik reken er dus wel op. Met beide kinderen is de ks in de 39ste week uitgevoerd. Mijn tweede heeft veel last gehad van het feit dat hij eerder is gehaald. Ik wil dit nu gewoon niet meer. een natuurlijke bevalling durf ik niet aan. Misschien ook wel als het een klein kindje is en de gyn me er van kan overtuigen dat ik geen enorm risico neem. Ik weet dat ik de volgende vraag aan de gyn moet stellen maar die zie ik pas bij 36 weken. Kan je ook wachten met een ks totdat bijvoorbeeld je zelf de eerste weeën krijgt of pas na de 40ste week? Ik wil zo graag dat dit kindje komt als hij/zij er klaar voor is. Weet dat het risico is dat als je wacht tot je eerst weeën hebt je dan niet weet welke gyn je gaat opereren. Mijn gevoel zegt alleen zo sterk niet in de 39ste week zoals vorige keren. Iemand ervaring mee?
Dat ligt denk ik helemaal aan je gyn/ziekenhuis. Een bevalling kan dan ook midden in de nacht beginnen en dan zou de keizersnee ook midden in de nacht moeten gebeuren. Dat ziet niet iedereen zitten als er vooraf al bekend is dat het toch een keizersnee moet worden.