geboorte tens

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bloemetje321, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje321

bloemetje321 Niet meer actief

lieve allemaal,

over 7 weken ga ik bevallen van de tweede. Ik heb ff een vraagje bij de eerste had ik hele erge rugweeen, nu ben ik van plan om een geboorte tens aan te schaffen, heeft iemand hier ervaring mee? graag hoor ik wat jullie er van vonden

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik lees mee,geen idee wat is het!

3. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik heb deze via de verloskundige kunnen gebruiken bij de bevalling van onze dochter. Moet eerlijk zeggen dat ik niet goed weet of het nou echt wat gedaan heeft. Ik kon `m namelijk nog hoger instellen, maar dat durfte ik niet zo goed. Ik twijfel nu dan ook of ik deze keer de Tens ga gebruiken. Ik vond het wel fijn om het apparaatje in mijn hand te houden en tijdens een heftige wee op de knop te kunnen drukken, maar misschien is dat psychisch:p
    Succes!

4. Aleisha

Aleisha Actief lid

28 dec 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze bij mijn eerste bevalling gebruikt en merkte het effect heel duidelijk. Helaas kun je hem niet gebruiken voor buikweeen en deze had ik het meest. Maar bij de eerste wee op mijn rug gelijk het apparaatje bevestigd en de wee was gelijk minder heftig. Je kunt hem soms ook kosteloos via de zorgverzekeraar huren. Misschien een kijkje waard.

5. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Beval je in het ziekenhuis? Ik hoorde namelijk van iemand dat ze hem daar niet mocht gebruiken... Verschilt misschien ook wel per ziekenhuis maar is wel iets om even na te gaan...

6. Aleisha

Aleisha Actief lid

28 dec 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook bevallen in het ziekenhuis. Daar maakten ze er geen probleem van.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Handig zo een ding:D

Deel Deze Pagina