hallo allemaal Ben vandaag op deze site gekomen, en wil me graag aan jullie voorstellen. Mijn naam is monique ben 39 jaar en voor het eerst in me leven, zwanger. Ben vorig jaar getrouwd met mijn grote italiaanse liefde. Binnen het jaar was ik spontaan zwanger. Wat in eeste instantie niet zou gaan lukken,we zouden iui gaan krijgen. De voor onderzoeken hadden we al gehad. totdat ze het gingen uitstellen en allerlei smoesjes gingen verzinnen. Toen hadden we zo iets van ik hou er wel mee op, en toen is het grote wonder gebeurd. We beseffen het nog niet, blijft zo onwerkelijk voor mij.Had nooit verwacht op mijn 40e nog moeder te worden. Het lijkt me erg leuk om hier veel contacten te krijgen. weet ook niet hoe dat hier allemaal werkt hopelijk tot snel monique
Hoi Monique, Welkom en gefeliciteerd! Wat fijn voor je dat je toch spontaan zwanger bent geraakt! (waarom werden er btw allerlei smoesjes verzonnen?). Grtz Anja
HOi Anja wat leuk mijn 1e reactie, weet ook niet of het zo hoort zoals ik het nu doe? tja smoesjes verzinnen was om tijd te rekken. we waren zelf jaar bezig en dat was te kort zeiden ze. maar ik was door gestuurd door huisarts ivm mijn leeftijd (39), Toen hadden we het zo ver gekregen dat ik eerder mocht komen en toen moest ik oppeens weer afvallen. Ze wilde expres dat ik volgend jaar pas aan de behandeling zou beginnen groetjes monique
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Wat fijn dat het toch nog gelukt is. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly