Wie kijkt er nog meer? Vind het wel grappig om te kijken, en ben benieuwd wie ze zal kiezen... Vond het gister sneu voor Rudi (weet niet of ik z'n naam goed schrijf). jessica
Ben ook wel benieuwd. Zou zelf nooit aan zo'n programma meedoen trouwens. Waarom heeft Froukje het eigenlijk gedaan, die kan toch ook zo wel een leuke vent vinden? En wat gaat er na het programma gebeuren, hebben ze dan officieel een relatie ofzo, weet iemand dat? Of is het puur voor de gein?
Zou ook nooit zoieds doen. In Belgie heeft ook een presentatrice meegedaan en is uiteindelijk met een van die mannen getrouwd... Dus het is best sirieus bedoeld.
en haar biologische klok tikt ook door, maar ik denk dat het voor je als BN-er niet zo makkelijk is om de juiste man te vinden...
Nee dat is waar, zijn ook vaak mensen uit het vak zelf. Ben erg benieuwd, vind het wel een geinig programma, maar blijf er niet voor thuis.
Er komt geen relatie uit voort dat is al bekend. Dat schijnt ook nooit de insteek van Froukje te zijn geweest. Ik kijk het alleen maar omdat mijn neefje meedoet (Petran) en is die eruit dan stop ik met kijken.
wel gek hoor als je op tv van Froukje hoort bij het zien van je kleine neefje (hij is de eerste die na mij komt in onze familie) dat het een "beer" is hihihihi. Ik zie hem nog wel als mijn neefJE.
heu! Maar dan snap ik het hele doel van het programma niet! Als dat al niet de insteek van Froukje is, waar gaat het programma dan over. Dan slaat het helemaal nergens op. Vind ik wel weer jammer eigenlijk......
Heb het echt nog nooit gezien, alleen stukjes reclame, maar ik vind die mannen niet eens sexy ofzo....
ze zijn nog niet getrouwd het gaat om Wendy van Wanten (bekend bij jullie uit de pin up club vroeger.
ja dat zal best @ platliggertje, o dacht dat ze getrouwd was maar wel een ralatie (gehad, nog steeds) toch? jessica
Ja ik kijk ook, maar das ook niet leuk als het van te voren de bedoeling niet is geweest om er een relatie aan over te houden..? Ik ga op jou neef(je) letten Daf!
ja hoor, die relatie is er nog steeds. Ook is Wendy ondertusen oma geworden. Er is al veel commotie geweest omtrent haar relatie met Fransje, hij heeft z'n ex en vooral z'n 2 dochters laten stikken, en die hebben het nieuws van het naked huwelijk via de pers moeten vernemen. Ook geeft hij geen antwoorden op hun vragen. Ik vind het erg.Nu tellen z'n dochters niet meer, maar ziet hij het zoontje van Wendy (6 jaar) wel als z'n eigen kind en hij doet er alle leuke dingen mee die je maar kan bedenken, terwijl hij dat nooit heeft gedaan met z'n bloedeigen dochters...
zo'n vader ken ik ook persoonlijk, die heeft nu iets met een bekende nederlander ( lees was ooit een bekende ) die heeft een dochter en hij speelt daar vader voor, terwijl hij naar zijn eigen zoon niet omkijk! bah schandalig vind ik dat!
Volgens mij was het juist wel de bedoeling dat er een relatie uit voorkomt. toen ze bij jensen was heeft ze dat wel gezegt, oa omdat haar biologische klok tikt en dat het niet mekkelijk is om als Bner mannen tegen te komen die echt vooor je gaan, en niet omdat je beroemt bent. We zullen zien
Wat ik heb gehoord is dat het juist weer niet zo was, maar misschien komt het wel omdat ze de juiste persoon niet is tegen gekomen hihihi. Dus achteraf terugkrabbelen noemen ze dat ook wel. Ik vind het ook daarom niet zo heel leuk, ik weet al te veel. (Maar weet niet zo heel veel hoor, maar wat is weet is teveel hihihi)