rare ovutesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door skatjuh87, 6 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Hey dames,

Ik heb deze ronde met ovutesten gedaan om te kijken wanneer en of ik een eisprong zou krijgen ( vanwege gebruik Clomid )
    Ik heb 3 testen gedaan, afgelopen vrijdag 1, afgelopen zaterdag 1 en nu net weer 1.

Die van zaterdag was redelijk donker, maar nog steeds lichter dan de controlestreep ( houd dus in nog geen eisprong ) maar nu was die van net weer heel erg licht. echt bijna niet zichtbaar gewoon.

Iemand een idee wat dit betekent?

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    je LH hormoon veranderd elke dag in je urine.. hij kan nu heel licht worden en morgen opeens knal positief!
    hoop dat je snel duidelijkheid hebt over wanneer je eitje is!

3. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hangt af van welke test je gebruikt maar ik heb (voor het eerst)sensitest gebruikt (online besteld via link op deze site) en daarop staat dat je voor de sprong een vage streep(dus te vroeg voor ovu) kan hebben, ovulatie een dikke streep, daarna weer een vage streep (te laat voor ovu) maar ik denk dat het net als bij zwangerschaps testen is, wellicht heb je nooit exact dezelfde kleur als controle streep.... maar moet ie voor ovulatie wel duidelijk zijn..

ik ben ook nog in de xperimenteerfase dus vind het erg spannend. ik had vrijdag geen streep zondagochtend vaag streepje maar gister helemaal niets meer ben dus bang dat ik "te laat"ben hebben gisterochtend wel "gegymnastiekt":D dus periode van wachten breekt weer aan.

Succes!

Deel Deze Pagina