3 verschillende pampers soorten

Discussion in 'Verzorging' started by Hilly1980, Jul 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik hoop dat iemand van jullie mij kan vertellen wat nou het verschil is tussen de 3 pampers-soorten. Je hebt new baby, active fit en nog eentje. Maar wanneer kies je voor welke?

2. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

Mar 28, 2015
    1,998
    221
    63
    Volgens mij zijn 1 en 2 alleen in New baby. Dan heb je de dry variant, gewoon een normale luier en de activering fit schijnt wat rekbaarder te zijn zodat deze beter mee beweegt wanneer je kindje actiever wordt (kruipen, lopen etc). Hier de baby dry met een erg actief meisje en op een enkele keer na (maar dan heeft ze echt een mega poepbroek ) lekt ze niet door. New baby in de 1e 2 maatjes wel gebruikt.

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    New baby gaat tot 3. Is echt voor baby's die nog rustig liggen. Al heeft mijn zoon nu nog New baby 2 en is bijna 10 maanden. Heeft gewoon klein kontje.
    Daarna heb je active fit voor de actievere baby's die gaan kruipen en lopen. Voor snachts gebruik ik baby dry. Mn zoon doet dan 12 uur met 1 luier.

4. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    3,562
    2,859
    113
    Female
    Je hebt ook nog simply dry een soort budget variant. Ik gebruik altijd baby dry. Mijn meisje krijgt uitslag van andere luiers. Ik heb ook wel eens active fit gehad, maar vindt ze zo stinken.

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Hier juist andersom. Mijn zoontje krijgt zelfs giga luieruitslag van Simply dry ! Ik gebruikte eerst new baby (kon ik tijd gebruiken want baby heeft een klein kontje ;)). En nu active fit overdag en snachts baby dry. Hij lekt echt nooit maar dan ook nooit door.

Tip : probeer wat luiers uit en kijk wat het beste bevalt... Hier ook kruidvat geprobeerd (ging hij snel van lekker en steeds lichte uitslag) , jumbo en ah vond ik helemaal niks en etos vind ik zo stug dat is helemaal niks. Maar goed dit vind ik... Mijn schoonzus gebruikt voor mijn neefje kruidvat , hij lekt daar nooit in door en nooit uitslag... Wel weer van pampers dus ja denk dat elk kind anders is ;)

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,141
    8,872
    113
    Gewoon proberen wat voor jou/jouw kind het beste werkt.

Hier was dat Baby-dry. Active fit ging enorm stinken, budget variant nooit geprobeerd. Eerste drie maten wel New baby gehad. Ook andere merken luiers hebben we uitgeprobeerd, maar wij vonden die of stug of ze kregen er uitslag van of de luiers gingen stinken of ze lekten door.

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik vind het proberen van luiers ook lastig. Heb van mn zus paar etos luiers gekregen omdat zij die over had. Die vind ik dus niks maar als ik daar een heel pak van had gekocht om te proberen dan had ik dus een tijdje met die luiers gezeten die ik niks vind. Van de kruidvat had ik zo'n kleine verpakking gekregen dus kon ik ook goed proberen, maar alle andere merken/winkels niet gedaan.

8. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

Aug 24, 2014
    663
    291
    63
    Eerste drie maatjes hebben wij new baby gebruikt. Super zachte en fijne luiers. Nooit doorgelekt. Vanaf maat 4 gebruiken wij de luiers van babylove (van DM, duitse drogist). Super fijne luiers. Ik vind ze hetzelfde of misschien wel beter dan babydry. (Pasvorm) Dus als je een beetje in de buurt van Duitsland woont raad ik je aan die luiers te proberen.

9. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Waar kun je New Baby 3 kopen? Trekpleister en Kruidvat hebben ze niet in het assortiment. Actifit lekt hier bijna elke nacht door. Lijkt wel te groot en stinkt inderdaad. Ook als er niks in zit. 😄 Nu heb ik Baby Dry maar ik zou liever New Baby 3 hebben omdat die ook zachte ontlasting opnemen. Omdat zoonlief borstvoeding krijgt heeft hij nog erg dunne ontlasting. En vaak! 😏

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik heb vorige week nog besteld bij Bol.com. Bij 3 pakken een 10tje korting.

11. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik dacht dat ze daar alleen van die megapakken hadden maar ik ga nog even snuffelen. Bedankt voor de tip!

12. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

Jan 2, 2013
    1,276
    10
    38
    Bij Etos :)
    Gewoon de normale pakken.

Share This Page