Ik voel me echt niet gezegend hoor. Mijn blaas is aan gort . Dankzij de verpleegkundigen bij de bevalling die me te lang niet gecatheriseerd hebben terwijl er wel een infuus liep. Overloopblaas. Er kwam ruim 1.5 liter uit. Ik voel nu vaak niet of nauwelijks meer dat ik moet plassen. En ALS dan voel ik het verkeerd om. Enorme drang en heel vaak op een dag terwijl er maar weinig uit komt. Of ik voel niks en er komt een enorme hoeveelheid uit. Een hoeveelheid waarbij ik vroeger allang dubbel gelegen had van de buikpijn. Soms kan ik niet plassen of er blijft teveel urine achter. Ik verlies urine omdat blaas en bekkenbodem uitgerekt zijn. En ik heb echt geluk dat ik mezelf niet hoef te katheriseren en het dus nog redelijk goed is gekomen
Nee hoor. Klopt niet. Je kan gewoon zonder verwijzing naar de fysio en krijgt dat ook gewoon vergoed. Mits je natuurlijk goed verzekerd bent.
Ja kan zijn dat het veranderd is, loop al jaren bij dezelfde fysio's dus misschien nu niet meer nodig. Alleen maar fijn!
Wauw! 2x plassen per dag? Ik lees dit topic vol verbazing en met een beetje jaloezie! Ik moet altijd plassen. Ik ga eens tellen hoe vaak ik per dag moet plassen en dan open ik er een topic over . Maar geen idee of het ongezond is, lijkt me alleen pijnlijk.