plas me suf hahaha

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mae, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    tjeeee dit is erg zeg, kom net van het toilet af en moet gewoon weg alweer, kan beter in dat hokje gaan wonen ;)

Weet er trouwens iemand of niezen iets te maken heeft met zwanger zijn?
    De laatste weken moet ik namelijk heeel veel niezen.(pffff mal woord eigenlijk)

en midden in de nacht kan ik klaar en klaar wakker zijn en zit dan domweg naar het plafond te gluren en krijg zin om te gaan stofzuigen of lekker te gaan internetten malle dingen hahaha

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    wacht tot je overtijd bent en dan testen.

3. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    oooh maar ik ben zwanger:)) heb inmiddels 7 testen hier liggen:))

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    owwww ik dacht omdat je geen banner had dat je je nod afwachtte, gefeliciteerd!!

5. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    ja klopt die heb ik nog niet:)
    we weten namelijk nog maar sinds afgelopen week dat ik zwanger ben, dus wil eerst de echo afwachten dan weet ik wat meer hoe lang ik zwanger ben, we weten namelijk niet of ik al zwanger was bij mn laatste menstruatie die was veeeeeel minder dan normaal, dus het is nu nog gokken van ben ik 4 weken of nou alweer bijna 8 weken zwanger:)

Erg spannend dus heb pas 28 sept. een afspraak voor de echo.

6. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Oh god ik ben er ook bijna van overtuigd dat ik positief zal gaan testen. Ik heb al 4 dagen last van slapeloosheid, kan niet inslapen, wordt midden in de nacht wakker kan dan niet meer slapen, vroeg me afgelopen nacht dus ook werkelijk af of ik zou gaan schoonmaken #-o Oh en nu je het zegt ik moest ook niezen vannacht !

7. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    worden jullie ook zo misselijk tijdens het tandenpoetsen ?

8. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik hetken je bijde problemen. Als ik net ben wezen plassen moet ik alweer. En ik moet ook echt onwijs veel niezen sinds dat ik zwanger ben.. Ik weet niet of het er echt iets mee te maken heeft maar misschien ben je spontaan ergens allergies voor geworden. Ik weet zelf ook niet war het vandaan komt..

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

:confused: was ik net een beetje gekalmeerd..... wordt ik nu weer nerveus.

ik lig al dagen tot een uur of 3 a 4 wakker, nies me hele neus kapot rn plas veel niet vaak maar wel heel veel.

donderdag naar de HA

10. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik ben ook behoorlijk nerveus aan het worden. Hoewel niet gepland en de timing erg slecht zou zijn, zou ik toch wel super blij zijn, mocht ik in verwachting zijn. Zometeen test kopen en morgenvroeg testen dus... ik laat het ff weten...

Succes allemaal !!

11. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    nou succes dus met testen:))

mischien kriebelt die baby ergens aan waardoor we zo niesen hahaha daarom keek ik zo gek tegen dat woord aan het is met een s niet met een z toch??pffff sommige woorden komen in ene zo mal over.

misselijk met tandenpoetsen gelukkig geen last van :)
    heb daar zo wie zo weinig last van, meestal na het drinken en eten heeel lichtelijk:) afkloppen gelijk voor het geval dat hahaha

12. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Whaha en iedereen schrijft het hier nog verkeerd ook ;) Niesen is denk ik idd met een s hihi...

Oeff..ik ben echt wel misselijk. Ben ook niet vooruit te branden !! Moest eigenlijk met de trein van 11:30 maar vond dat ik er wel 1 later kon nemen :rolleyes:

13. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    hahahahaha ach neem een dagje vrij joh de volgende trein heb je geen zin aan wedden hahaha ;)

14. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik word ook wel een beetje nerveus nu ik dit allemaal lees, want ik moet ook vaak plassen en word midden in de nacht wakker en ben dan klaarwakker, en dan nog dat niesen dat gebeurd regelmatig.
    ik ben wel ongi geweest, maar niet zoveel. en ik voel me af en toe beroerd. en heb nog verschillende symptomen. ik ga deze week nog maar een test doen.

liefs san.

15. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hallo dames,

Ik moet ook veel plassen. Normaal moet ik er 's nachts ook wel 2 keer uit en slaap dan verder. Maar sinds mijn urineweginfectie 2 weken geleden is het mis hoor.

Ik werk op de 1e verdieping, het toilet is beneden.
    Ben ik net geweest, kom ik boven en ga zitten, hupsakee, weer druk op de buik. Kan ik weer gaan.

Niesen moet ik niet zoveel, maar 'snachts moet ik er ongeveer 4 uit...... Naja, eind van de week weet ik meer.

16. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik wens iedereen veel geluk!

hopen op allemaal positieve berichtenv :)

17. Niet meer actief

Yep, ook hier wordt regelmatig gebruik gemaakt van het toilet! pff.. En dit is dus ook de reden waarom ik nu afval. Het vocht wat ik altijd vasthield komt er nu kennelijk uit!

Overigens heet niezen niet zoveel met zwnagerschap te maken hoor. Misschien dat je gewoon verkouden bent, zonder snot dan hihi..

18. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Haha mae, nou ben toch gegaan maar niet naar de eerste lessen... had de aansluiting van de trein "per ongeluk gemist".

Maar ehhh... in de tussentijd had ik wel even een test gekocht, kon niet meer wachten, van clear blue. En daar stond op dat deze test zo gevoelig was dat het tijdstip van de dag niet uitmaaktte.

Ik heb een negatieve uitslag...

Maar vertrouw het toch niet helemaal hoor, heb zoveel symptomen en ik hoefde eerst niet eens zo vaak te plassen, maar vandaag echt wel, ben ik net geweest, kan ik weer lopen :(
    Dus misschien maar ff afwachten en binnenkort weer testen ?

Deel Deze Pagina