Nu al zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Samantha20, Sep 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samantha20

Sep 17, 2006
    15
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben pas geleden gestopt met de pil en zit nu in de eerste pilvrije maand. Ik heb 1 september mn laatste menstruatie gehad en heb nu al een paar dagen hele pijnlijke tepels en had de laatste 2 dagen wat bloed in de afscheiding (roze) en is nu weer weg. Ook heb ik last van meer afscheiding dan normaal.

Ik heb hier al een beetje rondgekeken en heb wel wat dingen gezien maar zou het kunnen dat ik nu al zwanger ben nu ik net gestopt ben met de pil of kan dat niet? En wanneer kun je het beste een test doen om het echt zeker te weten?

Alvast bedankt!!!
    Groetjes Samantha

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi

je kan wel gelijk zwanger na de pil, maar aangezien je waarschijnlijk nog geen eisprong gehad hebt (zie dag 17 pas van je cyclus) of net.. zijn dit geen symptomen van zwangerschap maar van ontpillen.
    Je lijf is aan het wennen zonder pilhormonen en dan kunnen er nogal gekke dingen gebeuren.

een test kun je pas doen nadat je ongesteld had moeten worden, bij jou nog zo'n 2 weken.

groetjes

3. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Niks aan toe te voegen! Over een week of 2 kan je eventueel testen maar het is inderdaad hoogstwaarschijnlijk ontpillen. Succes met zwanger raken!

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Verschijnselen van ontpillen kunnen ontzettend veel lijken op verschijnselen van een zwangerschap! Heel vervelend natuurlijk, maar niks aan te doen...

Het lichaam kan je goed voor de gek houden soms! ;)

Share This Page