het onderwerp zegt het al: finn heeft enorme schrale wangen.. wat zouden jullie erop smeren.. ik heb sudocrem geprobeert, maar die laat een hele witte waas achter.. oeps ..
De zachte creme van de zwitsal vind ik erg fijn. En euuuuh hoe heet het spul toch ook alweer.. Bepanthen!
dan gaan we dat maar eens halen.. iedereen had het altijd over sudocrem.. dus ik heb door het hele huis die potjes staan.. maar dat is ook het enige!! haha
Vind de zwitsal creme vooral erg fijn als het guur weer is. smeer zn heel toet ermee in als we gaan wandelen/fietsen
Bij de apotheek vragen naar vaseline lanette creme. Hebben ze mij ooit aangeraden voor schrale plekjes bij het CB en inderdaad, het werkt super.
Sudocrem droogt vlgs mij ook ietwat in? juist niet doen dus! Van ETos heb ik een speciale creme en vlgs mij heet t ook letterlijk: (schrale) wangetjes creme! Lekker vet houden met vaseline is ook goed!
Die heb ik ook klaar liggen mocht het hier ooit guur worden op de Canarische Eilanden van de winter! Nee, serieus. Die creme helpt echt heel erg goed. Gebruik hem ook voor mezelf als ik ergens schrale/droge plekken heb.
als je kindje echt een gevoelige huid heeft zou ik vasaline gebruiken want daar zit verder niet zo veel in . In zwitsal enzo zit toch een beetje parfum voor de geur.
Bepanthen werkt hier niet.. (Op de wangen dan, voor de rest werkt het prima) Ik ga even wat spul halen bij de apotheek vandaag, want ook mijn zoontje heeft zeer schrale wangetjes.