Ja, ik ben zo'n muts die graag wil dat haar dochter een hemd en boxer aantrekt die bij elkaar passen, maar blijkbaar is dat niet meer van deze tijd. Bij de zeeman, hema en h&m, is datgene dat nog bij elkaar past nooit voorradig of moet je je door een gekmakende bak onderbroeken worstelen. Zodat je uiteindelijk twee onderbroekjes hebt en er vervolgens geen enkel hemdje bij kunt vinden in de juiste maat. Wie heeft de tip waar ik leuk ondergoed voor mijn meisjes kleuter kan kopen? Dat dus bij elkaar past en dan ook nog niet gillend duur. Ja, ik weet het. Heel wat noten op zang.
Bij de hema hebben ze toch die bij elkaar passende pakjes ? Alhans daar heb ik ze van.. Ook de AH hebben ze bij elkaar passende
Ik heb singlet-hemdjes met leuke printjes en basic witte stretch hemdjes (half half). Zelfde heb ik ook onderbroeken met leuke printjes, en witte onderbroekjes. Soms als ze een wit of lichte kleur shirtje heeft wil ik vanwege doorschijnen een effen wit hemdje eronder, dan zoek ik er een leuk geprint onderbroekje bij. En anders een leuk hemdje, met een wit onderbroekje zodat het niet 'vloekt'.
ik koop altijd witte en roze hemdjes bij zeeman, en dan overal en nergens onderbroeken waar sowieso roze en wit in,zit. Zo matcht het altijd �� en voor zoon koop ik in 1 keer een grote stapel, blauwe hemden met een grijs randje en andersom, en dan meteen boxers in dezelfde combi, bij de zeeman. Zo matcht het bij hem ook altijd.
Bedankt voor de tips, maar bij Zeeman, Hema en H&M kan ik dus niks vinden. Overigens moet je bij de zeeman hier nogal graven voor een onderbroek. Absoluut geen zin in. Name-it is leuk, maar niet zoveel keus. Ik ga verder op zoek.
Hier haal ik altijd setjes bij hema zeeman action wibra en kik. Ik ben ook zo'n ouder waarbij alles bij elkaar moet passen ondergoed sokken kleding
Ik kan echt niks vinden. Zeeman, twee onderbroeken in maat 122 en geen hemd. Allen maat groter of kleiner. Hema, idem. Moet ik naar meerdere hema's. In het verleden wel gedaan, maar je blijft dan heen en weer gaan. Online ook geen optie. H&M, vind ik niet bij elkaar passen, maar dat kan aan mij liggen. Ter stal ken ik niet. Zal eens kijken of er één in de buurt zit. Ik geef toe wel kieskeurig te zijn. Ik heb namelijk liever geen wit of heel licht ondergoed i.v.m. de wel bekend remsporen. Bips afvegen gaat nog niet altijd goed. Gelukkig kan ze nog niet lezen.
Ik lees mee. Hier bij de H&M en hema ook niks bijpassends of geen setjes meer in de goede maat. Zeeman vind ik ook een vreselijk gedoe.
Ik haal altijd setjes bij petitie bateau. Heeft hele mooie pasvorm en blijft mooi in de was. Nu in de sale trouwens.
Hier wel wat setjes maar ook veel los. Iedere dag schone onderbroek maar hemd meestal om de dag dus dan is dat setje al niet meer compleet 😉
Ik heb laatst setjes besteld bij Next. Vroeger haalde ik ze bij zeeman, maar inderdaad heel die bak doorzoeken om dan toch niets te vinden in de juiste maat én bij elkaar passend.
ter stal heeft idd altijd wel matchende setjes. zelf koop ik altijd bij zeeman en hemd 2 maten groter dan de onderbroek. maakt mij namelijk niet uit of het matcht of niet..
Ik denk dat ik binnenkort maar even weer bij de primark langs moet. Helaas nog niet één in de buurt. Ik koop meestal twee onderbroekjes en één hemdje. Setjes hoeft van mij ook niet en het hoeft ook niet exact gelijk te zijn. Maar geen hemd met roze en gele strepen gecombineerd met een groene onderbroek met paarse sterren. Zal mijn leeftijd zijn. Ik hoor mijn moeder nog in mijn hoofd. Trek wel bijpassend en schoon ondergoed aan. Je weet maar nooit of je een ongeluk krijgt. Alsof bijpassend ondergoed dan mijn grootste zorg is. Ik denk dat ik maar een ouwe tip uit Frozen oppak. Laat het los, laat het gaan. In ieder geval bedankt voor alle tips.