Bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook en nu weer. Ik red het 's ochtends bijna niet om mijn plas op te houden tot ik op mijn werk ben. Soms sta ik ook in de file en duurt de rit nog langer. Ik heb dan echt enorme pijn. Ik ben zeer gevoelig voor blaasontsteking en daarom moet ik juist tijdens de zwangerschap erg veel drinken. 's Ochtends drink ik maar twee glazen (melk en water). Als ik mijn plas ophoud, krijg ik pijn aan mijn baarmoeder. Kan dat kwaad. Wanneer ik heb geplast, volgt er een enorme ontspanning in mijn hele buik.
Tja vervelend he, ik kan soms ook wel 3x in een half uur gaan en dan MOET ik echt gaan! En dat kan ook pijn doen. Ik denk dat het heel nornaal is en maak mij er geen zorgen over. Maar blijf als het even kan wel in de buurt van toiletten
Dank je voor jouw reactie. Omdat jij als enige hebt gereageerd, vinden mensen het misschien een beetje domme vraag maar ik heb er echt pijn van. Ik ga ook naar het toilet voordat ik de deur uitga maar ik moest gisteren bijna een noodstop maken bij de burger king.
Bah ja, ik ken het ook, moet ook al zo vaak, en als ik niet meteen kan, dan doet dat goed pijn ja. En vaak is het maar een beetje wat er dan uitkomt, maar doet verdomde pijn. Ik weet niet of het helpt als je het eens op 1 glas houdt smorgens, en zodra je op je werk aankomt het andere glas neemt?
Ik moet ook heel vaak hoor. Volgens mij maakt het niet zoveel uit als je het even wat langer op moet houden, als je daarnaast maar genoeg drinkt. Als het kouder is moet ik helemaal vaak! Laatst moest ik zelfs naar een openbaar toilet toen ik even naar de supermarkt ging. Het lijkt soms wel of de baby echt naar beneden zakt als ik loop ofzo. Ook in de auto heb ik er veel last van. Bij mij ligt mijn baby dan ook veel onderin en hij trapt veel op mijn blaas (gezien bij de pretecho).
Ik herken het ook! En als je dan plast steekt soms zelfs je hele buik... Het is zeker geen pretje nee! Maar volgens mij kan het over het algemeen gezien geen kwaad. Wel zou ik, aangezien jij vatbaar bent voor blaasontsteking, gewoon 1 keer in de zoveel tijd je urine laten controleren!
Hallo, Ik heb indd ook vaak steken ineens helemaal onderin. Voelt dan net alsof iemand met een mes erin zit te prikken. Als ik dan naar de wc ga en ook al plas ik maar een beetje dan is de pijn daarna wel een stuk minder. Groetjes, mariska