Vroeg me af met hoeveel weken jullie op andere kleding over moesten gaan omdat het allemaal niet meer paste?
1e zwangerschap op 5 maand pas 2e zwangerschap al na 9 weken ongeveer begon alles te spannen op de buik
hier ongeveer bij week 16 dat ik dacht, nu kunnen mijn eigen kleren echt niet meer, mijn broeken zaten veel te strak ik droeg wel al vrij vlug alleen nog maar lage heup broeken hoor, of de knoop ging open
Ik zat met 8 weken al in de positiebroeken. Mn buik was al helemaal gezwollen door mn darmen, waardoor ik mn gewone broeken niet meer dicht kon doen.
Bij 12 weken moest ik andere kleding kopen. Eerst deed ik gewoon stretchbroeken en joggingbroeken enzo, maar toen ik echt opzette, met 16 weken, ben ik ook positiekleding gaan kopen (je wilt er toch niet 5 maanden als ma Flodder bijlopen in trainingspak )
Ik ben vanaf 15 weken wat wijdere kleding gaan dragen. Ben sinds 2 weken ook echt positiebroeken aan het dragen.. Kan nog 1 eigen broek aan.. En die zit nog los om mijn taille... Dus ben beniewd hoelang nog...
Ik heb geloof ik met 8-9 weken al alles ingeruild voor leggings ed ivm opgeblazen darmen maar sinds week of vier-vijf draag ik alleen nog maar positie broeken... heb op heupen en buik aardig gegroeid al hahahahah...
ik liep met 9 weken al in een zwangerschapsbroek tenminste op mijn werk. want onze werkkleding is zo strak dat mijn buik pijn deed. In mijn vrije tijd pas rond 15 weken.
ik ben nu bijna acht weken zwanger en hier kan de knoop ook niet meer dicht. Het is vandaag zelfs zo erg dat ik mijn broek, zo eentje die dicht gaat met zo'n flap met knoopjes en een knoopje aan de binnenkant, maar heb vastgezet met een paperclip...
Vanaf 12 weken zwangerschapsbroeken. Bloesjes en truien blijken wel mee te rekken en kan ik dus nog aandoen.
Ben blij dat je dat zegt.... maar voel me dan niet de enige... Pas nog 1 broek.. en de rest is ook anders dicht maken