Jasper begint nu een beetje interesse te krijgen in het lopen. Eerder had hij dat niet zo, dan liet hij zich vaak gelijk weer zakken op zijn knieen/billen om dan gewoon te gaan kruipen. Hij had volgens mij zoiets van, met kruipen kom ik er snel. Sinds vorige week is hij achter zijn loop-duwwagentje gaan lopen, erg schattig. Ook aan de hand (twee handen) begint hij meer te lopen. Nou is het ons opgevallen dat hij veel op de binnenkant van zijn voetjes loopt. Hij loopt ook wijdbeens en met zijn voetjes wat naar buiten gekeerd. Ik begrijp dat als kindjes beginnen met lopen dat het nog wat wiebelig en onhandig kan zijn in het begin, oefening baart kunst natuurlijk Mijn vraag is, zijn er nog meer waarvan hun kindje in het begin op de binnenkant van de voetjes liepen? Is dat iets wat met de tijd bijtrekt? Hoe was dat bij jullie kindjes toen ze begonnen met wat lopen, liepen ze ook zo grappig, stuntelig, houterig, schattig? Hoop van jullie te horen.
Ik zou haast zeggen: welk kind doet dat niet? Wij noemden Jarissa heel lang 'mevrouw wijdbeens'. En nog loopt ze wel eens met haar benen ver uit elkaar. En ook erg op de binnenkant van haar voeten. Er zat zelfs eelt aan de zijkant van haar hak. Is nu al een heel stuk beter!