Bang voor volgende keer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stroopwafel, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Hai Meiden,

Wij zijn vanaf begin dit jaar bezig om zwanger te raken. En het is helaas nog steeds niet gelukt :(. Deze maand had ik een paar dagen na mijn eisprong tot aan mijn ongi het gevoel of ik elk moment ongi kon worden. Ik vond het een raar gevoel en heb toen maar eens op internet gekeken. Ik heb gelezen dat dit oa de symptomen zijn van een zwangerschap. Het is de eerste keer dat ik zo een ongi gevoel had, voorheen nooit gehad. Maar helaas mocht het niet zo zijn en ben ik vandaag ongi worden. Nu vraag ik mij af hebben meer meiden dit gevoel wel eens gehad? Ben ik dan toch een paar weekjes zwanger geweest?

2. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Hey,

Ik ben ookal sinds begin dit jaar bezig.Hier ook nog niks =(
    Zelf heb ik eigenlijk niet echt ongi kwaaltjes als ik ongesteld moet worden dus is het altijd een verassing,dat tot nu toe elke keer geen leuke verassing is geweest.

Maar had je niet getest dan ? of was je niet overtijd?
    Snap eerlijk gezegt niet precies wat je bedoeld;je had sinds je eisprong het gevoel dat je ongesteld zou worden en dat zou een zwangerschapskwaal moeten zijn?
    Hoop inieder geval dat het snel raak is.

groetjes

3. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    een of 2 dagen na mijn eisprong kreeg wat buikkrampjes en had het gevoel of dat er iets lekte, om het zo maar even te zeggen. Het gevoel dat je ongesteld moet worden c.q. bent. Ik ben wel een paar dagen over tijd geweest en heb een zwangerschapstest al in huis gehaald. Op het moment dat ik wilde testen werd ik ongesteld :(. Als ik google-de en ik ongesteldheidsgevoel na eisprong in tikte kwam er te voorschijn dat het kan duiden op begin van een zwangerschap. Maar helaas dus :(. Maar goed op naar de volgende keer toch ;).

Dank je wel, hoop voor jou het zelfde :)

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik heb dit regelmatig gehad, ben nu 16 maanden bezig en helaas nog niet zwanger geweest.

5. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Ik baal zo ook om het feit dat je lichaam je zo voor de gek kan houden :(.

Vandaag heb ik wel even een dipje gehad. Het lijkt of iedereen om mij heen zwanger is en makkelijk wordt. Ik gun het iedereen van harte hoor dat niet.

6. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Ik snap helemaal wat je bedoelt, wij zijn inmiddels ook al een jaar bezig en helaas is het ons nog niet gegund, maar WAAROM?? Ik ga de huisarts bellen als het de volgende ronde nog niet raak is. Vanaf mijn eisprong heb ik giga last van mijn borsten en tepels, echt niet leuk meer. Ik probeer niet teveel meer te googlen, wordt gek van mezelf!

Sterkte en op zoek naar je ei. Dit jaar zijn we allemaal nog zwanger, goed?

7. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Dank je wel voor je reactie. Ik snap het ook niet helemaal. Maar goed sommige dingen kun je toch nooit helemaal goed begrijpen :(. Soms denk ik dat ik er te veel mee bezig ben. Als het volgende ronde ook niet raak is wil ik ook een keer langs de huisarts gaan. Ik heb er ook eens over zitten denken om aan de gang te gaan met ovulatietesten. Ervaring mee?

Afgesproken ;) het zou wel erg leuk zijn he ;). Goed begin van een nieuw jaar!

Deel Deze Pagina