Hoi, Nou was ik laatst gaan rondneuzen op internet,en las ik dat je bepaald voedsel wel en niet mag eten,maar er was weinig duidelijkheid over: zoetstoffen (in light-dranken) Frisdrank Thee Chips Kruiden Peper azijn ham (dat soort beleg) Weet iemand hier iets meer over? Ik ben namelijk gek op thee en kruiden(peper) de rest doe ik niet zoveel mee,helemaal geen frisdrank en zoetstoffen. Groetjes Sha[/b]
zoetstoffen (in light-dranken) --> mag je drinken, maar met mate Frisdrank --> mag je drinken, maar met mate Thee --> mag je voor zover ik weet gewoon drinken. Chips --> gewoon lekker eten! Maar ook met mate ivm zout en vet Kruiden --> mag je gewoon eten, maar door de kruiden kun je maagzuur krijgen of kun je misselijk worden. Peper --> mag gewoon azijn --> nog nooit iets raars over gehoord, maar weet ik niet zeker, dus check ff zou ik zeggen. ham (dat soort beleg) --> mag je gewoon eten Wel oppassen met leverproducten. Bijvoorbeeld leverpastij, leverworst, ivm veel vitamine A.
kruiden thee en rooibos mag je gewoon drinken. andere soorten thee zit weer een soort caffeine in en moet je weer mee oppassen. oftewel niet sloeten van drinken. 4 koppen per dag mag geloof ik gerust.
Hoi , dankje voor deze informatie... ik was al een beetje voorzichtig zeg maar erg voorzichtig haha maar het kan dus best!
Wat ik hoorde was dat je helemaal geen zoethout mag. Dus ook geen drop en al helemaal geen zoethout thee. Je kan je vk even bellen of het waar is of niet.