Wie herkent dit en hoe verliep het bij jullie? (VENTRICULOMEGALIE)

Discussie in 'Aangeboren afwijkingen' gestart door mariska3010, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Ons verhaal in het kort,

Bij de 20 weken echo milde verwijde hersenkamers gezien vanaf dat moment elke 2 weken een echo met de angst voor wat ging komen. Bij 28 weken zwangerschap werd het stabiel. Nu naar de geboorte is het in eens weer toegenomen en zitten we nu al op de 17mm en 20mm waar wij ons heel veel zorgen over maken.. Deze week horen we van het wkz of ze een mri krijgt om te kijken hoe of wat.. We weten dus niets dit breekt me een Beetje op en maakt me heel erg verdrietig.. Wie herkent dit en hoe is het bij jullie verder gegaan?

Veel liefs een bezorgde moeder.

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik herken de vergrote hersenkamers niet, maar onze dochter had ook een afwijkend patroon in haar hersentjes. Ik herken dus wel die giga onzekerheid waar je in zit. Ik wil je veel sterkte wensen en probeer dit niet jullie geluk te laten overschaduwen. (Hoe moeilijk het ook is)
    Het is inmiddels al even geleden dat je dit plaatste, is er inmiddels al meer bekend?

3. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Hoi shart86,

Bedankt voor je reactie erg lief.. Inmiddels hebben we weer een echo gehad en daar is uitgekomen dat ze weer in overleg gaan met het wkz omdat het weer toegenomen is.. Ze willen natuurlijk het liefste geen dingen doen bij zo kleintje als het niet nodig is. Het is weer afwachten.. Donderdag aanstaande krijgen we weer een echo wn horen we wat het wkz Utrecht heeft gezegd en of besloten... Erg verdrietig deze tijd.. We zijn ook wel aan het genieten maar je maakt je zo zorgen dat zul je vast herkennen.. Bedankt voor je reactie..

Liefs Mariska.

Deel Deze Pagina