dl vind het leuk om 's ochtends als ze wakker is haar luier uit te doen. Alleen nu is er een ongelukje gebeurt. Ze heeft op het tapijt geplast. Ik krijg de geur er maar niet uit. Ik heb heb schoongemaakt met een sopje en daarna ook nog met van dat spul voor vlekken. Ik blijf het alleen nog steeds ruiken.
water erop...daarna waspoeder ( niet te zuinig) erop. Laat dat even een dag liggen. Daarna als het is opgedroogd opzuigen. Als het goed is is dan de plasgeur weg. Ik deed dit altijd toen we nog vloerbedekking hadden en de hond had een ongelukje. Werkte hier altijd.
In de dierenwinkel verkopen ze daar iets voor (beaphar). Werkt ook voor overgeven en dergelijke! Op 10 min is het uit je tapijt!
Ik had een soort gelijk ongelukje van zl laatst op de bank. Hier hielp een sopje met veeeeel biotex erdoorheen goed.
Hier op de bank gehad, alle dure producten gebruikt,ecodor van de dierenwinkel,hg alle nare geurtjes weg.....niets hielp Toen gewoon een sopje met biotex groen gemaakt,en je raad het al!!!! De geur is al weken weg nu!!
Biotex groen werkt inderdaad erg goed! Gebruiken wij ook voor onze kat als die de kattenbak gemist heeft