ik wou zo graag mee doen, omdat wij zelf ook heel lang in de mmm hebben gelopen. Uiteindelijk wel zelf 3 keer spontaan zwanger geworden. Bij de laatste zwangerschap was ik direct er van overtuigd dat ik mee ging doen voor mvm. Alles geregeld. Ze halen de flessen niet meer op dus ik moest alles netjes brengen bij ons 12 kilometer vandaan. 3keer ging het goed. Tot dat ik er een keer kwam en de kratten en flesssen van de week ervoor stonden er nog. Heb de nieuwe lading erbij gezet. En heb de volgende dag smiddags nog een keer gekeken en toen stond het er nog. Een dag llater nog en het moest al twee dagen ervoor opgehaald worden. Ik heb hier toen over gebeld en zou terug gebeld worden wat tot nu toe nog steeds niet is gebeurd. Ik heb toen een miskraam gekregen met 11 weken wat nu 5 weken geleden is. Heb wel een briefje gekregen met bedankt voor de inlevering wat ik heb gedaan, Kreeg ik van de week een uitgebreide mail van die mevrouw die ik als contactpersoon had. Die wist ook van de miskraam. Stond doodleuk in, dit is de laaste week dat u in kunt leveren. Bedanlkt voor u bijdrage en we hopen dat u binnekort een gezonde zoon of dochter mag ontvangen. Nou sorry was hier niet echt over te spreken,
Ik heb de vorige zwangerschap meegedaan en nu weer. Nog 1,5 week en dan ben ik klaar (16 weken). Hier worden ze bij de voordeur opgehaald.
Ik doe ook mee, vorige zwangerschap werd het niet opgehaald en bracht vriendlief het weg. Nu wordt het gelukkig opgehaald elke do staan er netjes nieuwe flessen .....
Ben net weer klaar, gelukkig! (bah, die stinkende kannen , kokhals, kokhals) Maar wel voldaan dat ik iemand weer heb kunnen helpen. Wij moesten ze wegbrengen naar parkeerplaats van bejaardentehuis , daar stond zo'n kist. Manlief heeft dat gedaan, kan zelf niet autorijden ivm medicatie die ik nu heb.
Ik wil even alle plassende dames een dikke pluim geven! Zonder jullie plasjes was mijn dochtertje er waarschijnlijk niet geweest. Het was vorige week precies een jaar geleden dat ik de Pregnyl spuit gezet heb. Ik mocht zelf helaas niet meedoen omdat ik ooit aan mijn rug geopereerd ben, erg jammer.
Dan woon jij misschien wel dicht bij mij in de buurt. Wij moesten ze ook bij een bejaardenhuis afleveren. Pbtje?!
Ik zie dat menig vrouw moeite heeft een fatsoenlijke houding te vinden. Zelf vind ik het handig om op het uiterste randje te zitten en gewoon het kannetje voor de toiletpot te houden. Ik zit behoorlijk comfortabel. Wie weet heeft iemand er iets aan.
Ik doe ook mee met MvM vanaf week 6. Ben er inmiddels al aan gewend, maar ik kan niet wennen aan die lucht die uit die flessen komt. Ik moet echt mijn adem inhouden als ik mijn kannetje leeggiet, want anders ga ik over mn nek. En dan met mn adem nog ingehouden snel dop erop, broek omhoog, doortrekken en weg, want die lucht lijkt in de badkamer te hangen. hihi.....Maar ach, het is voor een goed doel. Bij ons wordt het opgehaald. Ik 'verstop' de kratten achter een stuik in de tuin en daar worden ook keurig de nieuwe kratten neergezet.