plasjes ontwijken?!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jelle28, Jan 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    Haha! Leuk he? :D
    Is hier ook regelmatig gebeurd. Nu wel steeds minder, nu hij ouder wordt. In het begin hadden we een "piemeldoekje" klaarliggen, oftewel een spuugdoekje, die we meteen eroverheen legden als de vieze luier uit ging. Vergat je het een keer, kon je meteen alles schoonmaken:cool:
    Nu gaat het een heel stuk beter, maar zo af en toe verrast hij me toch nog. Tja, jammer dan. Hoort erbij.
    Oh, en dat met een boogje in zn eigen gezicht plassen deed L. ook een keer. Recht zn mondje in zelfs. Het gezicht dat hij trok was onbetaalbaar. Het smaakte duidelijk NIET lekker.:D

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,286
    11,036
    113
    Meisje was een paar weken oud en begon flink te poepen tijdens de luierwissel. Ik dacht slim te zijn en haar beentjes op te vouwen, zodat de poep als t ware achter haar kwam ipv eronder. En toen ging ze dus plassen :) yep, meisjes maken ook fonteintjes zo, met een boogje richting de vloer. En toen kwam de wijkverpleegkundige binnen voor de eerste kennismaking :)

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Als ik vermoedde dat hij ging plassen deed ik snel de luier ervoor... 9 van de 10 keer was het ook raak.
    De eerste keer dat ik hem zelf verschoonde (net 8 uur oud) plaste hij in een grote boog over de tafel bijna de vogelkooi in hahahaha

Share This Page