mijn schattige dochtertje heeft vanmorgen de telefoon van mijn vriend door de wc gespoeld. als ik vraag waarom ze dat heeft gedaan begint ze heel trots te lachen en in haar handjes te klappen.. vriend is niet blij, ik vind het hilarisch
hahahaha, dat moet je opschrijven hoor! Dit soort dingen blijven altijd zoooooooow leuk om te lezen voor later. Zo las ik laatst nog een verhaaltje van onze tweede zoon, wat ik ook had opgeschreven. Ik ging naar het toilet, en daar zag ik een liniaal op de grond liggen. Ik dacht: hoe komt die nou hier? Dus vroeg ik m'n zoontjes: wie heeft de liniaal gebruikt? O, ikke! Zei toen ons zoontje (toen zeven jaar). Ik had zo'n grote poep gemaakt, dat ik wou weten hoe lang hij was, dus heb ik hem gemeten, hij was 12 centimeter!
Hihi, grappige actie idd Aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat je vriend niet bepaald happy is.....ach ja....er zijn ergere dingen
hihih dit is iets om op te schrijven zodat je het niet meer kan vergeten. ik vind het een leuke actie,kan me voorstellen dat je vriend er minder blij mee is,maar ach het is maar een telefoon zullen we dan maar zeggen. maar hoe gebeurde het? gooide ze de telefoon gewoon zo in de wc??
Haha kan me voorstellen dat je vriend niet blij is maar het is een prachtige actie van je dochter ik zou het ook hilarisch vinden!
Haha ook geweldig!!! Dit soort dingen moet je idd gaan opschrijven net als de woordjes die mijn zoon nu gebruikt prachtig al die verdraaide woorden. Ik heb ze allemaal genoteerd met de betekenis