Onze dochter had dus door hoe ze haar slaapzak los kon maken. Toen kreeg ik van iemand de tip om hem andersom aan te doen. Dus de rits op haar rugje. Maar nu haalde ik haal al 2 ochtenden uit bed. En had ze haar beentje er dus toch weer uit gehaald. Deze waren ook echt helemaal koud. Wat moeten we hier nu weer mee?
Dekbed? Weet niet hoe oud ze is? Mijn dochter ging rond 2 jaar over op een dekbed en bleef daar toen ook netjes onder liggen. De jongste slaapt ook al een paar maanden onder een dekbedje. Ik ga 's avonds altijd bij ze kijken en 9 van de 10 keer liggen ze er goed onder. Als ze eenmaal doorhebben dat dat lekker warm is, blijven ze wel liggen, is mijn ervaring.
Ze wordt over 2 weken 2 jaar. Maar ligt nog wel in het ledikant. Dus dan zou ik een klein dekbed moeten kopen.... Had gehoopt dit te kunnen uitstellen tot het grote bed.
Tsja...Een klein dekbed kost bij de Hema nog geen twee tientjes (als je vandaag online bestelt nog met korting ook vermoed ik, die stickerkorting). Daar zou ik niet moeilijk om gaan doen.
Ja, maar met een dekbed ben ik er niet. Niet er moet ook nog een hoes om heen. En voor ons is nu 2 tientjes wel even veel.
Ik dor de slaapzak binnenste buiten aan. Dat werkt hier. Evt zpu je hem binnenste buiten en achterstevoren aan kunnen doen wanneer alleen binnenstebuiten niet werkt...
Hier ligt hij ook nog in een ledikant. Hebben nu een zomerdekbed van een 1 persoons bed dubbel gevouwen en deze in een ledikant hoes gedaan. Werkt perfect
Of anders onder een babydeken als je die nog hebt. Mijn dochtertje ligt daar ook nog steeds onder, ik was voorlopig niet van plan om een echt dekbed te kopen.
Hier hetzelfde verhaal, ook slaapzak achterstevoren. Wij willen echter ook liever geen dekbedje kopen, omdat we haar binnenkort naar een groot bed willen doen. Daar zullen we dus ook een groot dekbed bij kopen en om nou voor die korte tijd een klein dekbed voor in het ledikant te kopen... Wij leggen onze dochter 's nachts ook nog onder een katoenen dekentje + laken, omdat het anders toch te koud is. Daardoor kan ze er nu niet echt bij en doet ze het niet. Tijdens haar middagslaapje leggen we er echter geen extra dekentje overheen, dus dan kan ze er wel bij. Ik zou je dochter 's avonds als je zelf gaat slapen dus even onder een extra dekentje leggen. Als je bang bent dat het te warm wordt, zou je har er evt. iets minder warm op kunnen kleden.
Ik heb vanmiddag met haar slaapje het babydeken geprobeerd. Ik was de kamer nog niet uit, en mevrouw was er al onder vandaan gekropen. Zal vanavond de zak binnen te buiten en met de rits op de rug proberen.
binnenste buiten en achterstevoren aan. knapperd als ze hem nog loskrijgt. en anders een grote veiligheidsspeld door de rits en slaapzak heen doen...
Hebben hem vannacht binnenstebuiten aan gedaan. En het ging helemaal goed. Dus dit gaan we zo houden. Had trouwens de rist gewoon op haar buik.