Gaat vast goed komen. Denk dat je erg vruchtbaar bent op dit moment omdat je zoveel zin hebt. maar daar gebruik van zou ik zeggen hihi.
@Moontje: proficiat!!!!! @La Palma: Ja, flink gebruik van maken Sinds ik van de pil af ben heb ik ook veel meer zin, manlief vindt het hier ook helemaal niet erg! En komt doel alleen maar ten goede he
Ja dat heb ik ook hoor, sinda ik met de pil ben gestopt. Apart dat dat blijkbaar tochw el hormonen afgeeft die dat tegen gaan, maar aan de andere kant ook wel logisch. Richting je ei gebeurt er van alles in je lichaam daarom krijg je zin. maar door de pil heb je geen eisprong. Logisch dat de zin dan ook uitblijft.
Hier wel met de beentjes de lucht in, wij zijn dan ook al een tijdje bezig dus alle hulp is welkom. Ik grijp alles aan om sneller zwanger te worden En nooit last van blaasontsteking terwijl ik dat vroeger toch wel regelmatig gehad heb. xxx jozien
He ja wij zijn ook al wel een tijdje bezig. en hebben ook al een mk achter de rug helaas, maar heb jij neit dat als je je benen omhoog doet dat dan juist alles eruit loopt omdat er even druk op je buik/benen komt te staan?
Hier nooit de benen in de lucht, volgens mij is dat alleen maar een fabeltje, ik ga ook meestal meteen naar de wc , maar soms ook niet omdat ik van tevoren al ben geweest. Verder nog nooit blaasontsteking gehad. Ik denk dat de andere meiden gelijk hebben met dat het eraan ligt hoe vruchtbaar je bent, maar als je jezelf beter voelt door ff te blijven liggen dan doe je dat toch gewoon Kun je tenminste nog ff nagenieten
Ik doe niet letterlijk mijn benen in de lucht, want dan span ik inderdaad mijn buikspieren aan en golft er vanalles uit zeg maar. Ik stop een kussen onder mijn billen en heb mijn benen wat opgetrokken met mijn voeten wel gewoon op het matras. Snap je het nog?? wat een beschtijvingm haha. Dan blijf ik lekker zo liggen voor 15-20 minuutjes. Manlief ligt lekker naast me en we kletsen nog wat. Dan daarna wel naar de wc om te plassen en verder uit te lekken. Nog geen blaasontsteking gehad.
Hoi la palma! Ik ga ook altijd naar het toilet, 2x blaasontsteking afgelopen half jaar... Wel blijf ik nu 5 minuutjes liggen, maar nooit langer en zeker niet slapen zonder eruit te zijn geweest.
nee geen last van ik leg altijd ook een kussen onder mijn billen zodat ik niet zoveel kracht hoef te zetten en het vanzelf omhoog blijft. Misschien helpt dat voor jou ook?
Ik blijf ook liggen, zo'n 15 a 20 minuten. Daarna meteen plassen. Ik heb 1 keer een blaasontsteking gehad, omdat ik helemaal niet ben gaan plassen en in slaap ben gevallen. Dat doe ik niet meer. Ik heb vooral zin in sex zo'n week voor mijn eisprong, ook niet echt handig!
Hoi Dames!! Ik ben helemaal nieuw hier op het forum. En ik en mijn man zijn sinds 2,5 week gestopt met de pil. Nu ben ik me volop aan het inlezen over de kansen mbt zwangerschap. Ook ik lees dat je eerst ongeveer een kwartier met je benen de lucht in moet. Zodra we klaar zijn, probeer ik al heel snel de benen in de lucht te doen (ondanks dat ik soms toch echt naar de wc moet). Ook merk ik al snel als we klaar zijn, er al zaad uit mij loopt. Is dit normaal?? Wi kan mij hierbij adviseren?? Alvast bedankt!!
Ja precies dat doe ik ook, maar dan nog niet met een kussentje. Misschien meot ik dat ook eens proberen.
Ik heb geen idee of het helpt, maar ik blijf altijd even liggen en ga dan daarna plassen. Tot op heden alleen nog wel zonder succes bij mij... Het ligt vast niet aan het blijven liggen of wel of niet plassen Veel succes/plezier met klussen!
Normaal ga ik ook naar de wc maar nu we proberen doe ik dat niet. We zitten pas in de 2de ronde en heb afgelopen maand al blaasontsteking opgelopen.. vanaf nu ga ik weer na de wc
JA ik kan me voorstellen dat je dat doet als je zo snel een blaasontsteking oploopt. Ik blijf altijd liggen. Gisteren ook weer. Even 20 minuutjes bljven liggen. Vervolgens in slaap gevallen. Ik meot er wel bijzeggen dat ik 's nachts altijd wakker wordt om naar de wc te gaan. Dus dan komt het er ook wel uit denk ik. Maar dat is soms pas over 3 of 4 uur. Soms zelfs 5 uur na het klussen.
Hey meiden, ben ik weer. Heel grappig wat jullie zeggen over extra zin en je ei. Denk ook wel dat het klopt. Ook wel logisch achteraf hahaha. Ik heb nu alleen wel last van mijn onderbuik. Alsof ik ongie moet worden ofzo. Gisteren trouwens 5 minuten blijven liggen en daarna ben ik pas naar het toilet gegaan.
ja rond mn ei heb ik ook extra veel zin. zodra mn ei weer weg is of in ieder geval niet meer op springen staat, dan is de zin ook weer ver te zoeken. handige graadmeter, al vindt vriendje dat we moeten blijven doorgaan de dagen erna om de kansen te vergroten. en dat proberen we dan ook. ik ben sowieso altijd te lui om direct naar de wc te rennen en alleen rond mn ei doen we er een kussen onder. maar dan moet ik al zo enorm lachen, dat de helft er weer uit is gegolfd. maar ben ook al zwanger geweest en toen hadden we op dit soort dingen helemaal nog niet gelet, dus ik vraag me af of het de kansen zo enorm vergroot. toen hadden we het ook alleen gedaan als we zin hadden, dus geen idee of het rond de vruchtbare dagen was. zal wel, want ik wordt dan ook zo'n seks maniak
@Sahi Ja waarschijnlijk wel, maar omdat je er niet op lette is het waarschijnlijk tot een zwangerschap gekomen. Dat hoor je heel vaak haha.