Plassen ipv benen omhoog

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door La Palma, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Je hebt inderdaad de meeste kans als je om de dag gaat klussen, omdat er dan altijd een 'vers' voorraadje zaadjes in jou klaar ligt.

Als de man lange tijd niet is klaargekomen maakt dat op zich niets uit. Zijn lichaam ruimt de oude zaadjes vanzelf op en er worden weer nieuwe aangemaakt.

Dit heb ik ten minste begrepen uit alles wat ik de afgelopen week heb gelezen.

2. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag is mijn ei, maar mijn man vindt dat ik hem misbruikt heb de afgelopen dagen ( :p ) Hallo, alsof ik er iets aan kan doen dat mijn lichaam niet te houden is. Maar goed, wie weet klopt die kalender niet en was mijn ei gisteren. Zo verwarrend. Iedere banner/ website heeft zijn eigen berekening.

Oja en ik heb weer geplast gisteren. Ben 5 minuten blijven liggen.

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja maar als zaadcellen te lang in de man blijven is het ook neit goed. Dan verouderen ze zeg maar. En als je gemeenschap hebt voordat de lichaam van de man het afstoot, krijg je oude niet vitale zaadcellen binnen die dan niet in staat zijn je ei te bevruchten. Het is dus belangrijk dat je ook ver voor en ver na je ei nog regelmatig gemeenschap hebt. Dat is bewezen.

4. nijnonijntje

Mijn man zegt vaak dat hij het helemaal neit erg vind door mij misbruikt te worden hahha.
    Je hebt in ieder geval goed geklust. Morgen nog een keer voor de zekerheid en dan heb je je kansen deze maand goed benut toch? :p

5. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi,
    ik blijf ook ff 5 min. met de benen omhoog liggen.
    Kan geen kwaad denk ik maar!

groetjes kim

6. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik blijf ook altijd even liggen met een kussen onder mij.
    nu las ik laatst ergens in een toic dat de mening van de gynaecologen weer zijn veranderd en dat nu de mening is dat je beter elke dag kunt vrijen zodat je genoeg sperma in je hebt voor de bevruchting en dat het dan niet uitmaakt of het dan wat slechter van kwaliteit is.
    ik denk dat je gewoon moet doen waar je je goed bij voelt al is dat soms wel lastig8)

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik kreeg ook een paar keer een blaasontsteking omdat ik niet meteen naar het toilet holde (vind ik ook niet gezellig trouwens..) en toen vertelde de dokter mij het volgende;

Je man moet voor het naar bed gaan plassen! Zo 'kuist' hij zijn urine/zaad-buis met urine (urine is steriel, dus spoelt gewoon netjes eventuele bacteriëen weg)... zo is alles schoon.
    Als ie dan 'n zaadlozing heeft zitten er geen achtergebleven bacteriëen bij en hoef jij dus niet meteen te gaan plassen.

Hebben het sindsdien altijd zo gedaan, en ben elke keer in slaap gevallen zonder naar het toilet te gaan, geen blaasontsteking gehad!

8. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Wat geweldig om te lezen dit!

Ik heb misschien nog wel een tip: klussen met de kussens al onder je billen is heerlijk! Dus wellicht de kussens er meteen al onder leggen? Dan hoef je dat nadien niet nog te doen!

9. nijnonijntje

Goeie tip want dan lig je meteen goed. Hoef je niet na die tijd nog met die kussens liggen te klooien.

10. nijnonijntje

Oke, Ben wel benieuwd waar je dat gelezen hebt. Zou ik ook wel willen lezen. Moet je wel puf voor hebben zeg elke dag haha. Moet ik leuk blijven denk ik dan hihi.

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

Wat ''grappig'' om dit te lezen.. zat in het forum is te neuzen of er nog onderwerpen zijn die me aanspreken of wat en moet zeggen dat het plassen na de sex en het wegspoelen van ook wel in mijn hoofd heeft gezeten.

Ik heb voorheen ook vaak blaasontsteking gehad en moet zeggen dat vanaf het stoppen met de pil ik na de sex ook blijf liggen ongeveer 10 min. Verder niet met de benen omhoog of wat. Heb geen blaasontstekingen gehad sinds stoppen met de pil ;)

Dus hier ook een gevalletje die blijft liggen en geen blaasontsteking.. helaas ook nog niet zwanger.. zitten nu in ronde 9.

LiefssSjors

12. nijnonijntje

@Sjorsjette
    Ach ja ik ga nooit naar de wc en blijf altijd liggen en ben ooknog niet zwanger, dus wat dat betreft maakt dat niks uit volgens mij haha

13. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    de beste manier om de kans op blaasontsteking te voorkomen is nog altijd minimaal 1.5 liter per dag te drinken en bij warm weer min 2 liter, niet te lang je urine op te houden en goed uit te plassen!
    En als jullie allebei jullie geslachtsdelen goed verzorgen hoef je niet zo bang voor blaasontsteking te zijn. dan hoef je niet gelijk naar de toilet te rennen na de sex!
    Ik ben vanaf mijn puberteit erg gevoelig voor blaasontsteking en mijn toenmalige huisarts gaf mij dit advies over het drinken e.d. een collega verpleeghuis arts gaf later de aanvulling omtrent sex en blaasontsteking vandaar.
    Succces!!

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    bij mij hielp het om ook aanvullend cranberry sap te drinken en vitamine C te slikken.

15. nijnonijntje

Cranberry sap. Dat is lekker ook nog ;)
    Heb je twee vliegen in 1 klap.

16. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Heb al eens op de kop tegen de muur aagestaan, nog nooit zwanger geweest, ook nog nooit blaasontsteking gehad, hoef niet altijd naar de wc na het klussen.

17. morgain

morgain Lid

20 aug 2010
    6
    0
    0
    administratief medewerkster
    Emmen
    als ik niet plas daarna, volgende dag een blaasontsteking! Kan ik de klok erop gelijk zetten. Gekke is, dat had ik nooit, maar sinds een jaar wel (ik geef de schuld aan de leeftijd...)

18. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
  19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik blijf altijd even liggen en ga daarna plassen. ik vroeg me ook wel eens af of ik de boel er dan niet uit la lopen, maar blijkbaar zitten er al genoeg in die al op weg zijn

20. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    snap je m nog ?

Deel Deze Pagina