Plassen jullie 's nachts ook zo vaak?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Winddanser, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Dit heb ik dus serieus nu al en ik ben pas 8 weken zwanger!!! :(:$ er staat me dus weiniggg slaap te wachten de komende maanden:p;)

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot week 12 was ik veel wakker en sliep ik echt bagger, nu gaat t slapen een heel stuk beter en val ik vaak na het plassen vrij snel weer in slaap, wie weet werkt het bij jou ook zo!

3. SB1985

SB1985 Actief lid

27 mrt 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas ook minimaal 3x per nacht eruit om te plassen :(

4. Linnies2013

Linnies2013 Actief lid

18 jul 2013
    257
    106
    43
    Vrouw
    Zo, heb ik even mazzel, ik hoef er slechts 1 x per nacht uit. Ik doe geen lichten aan, slaapwandel naar de wc naast de slaapkamer en lig binnen een paar tellen weer te ronken. :D

5. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hihi en dat word meestal alleen nog maar erger ts. Hier op het einde ook mega veel eruit gemoeten. Bij mij was het met dromen zelfs zo dat op een moment heel intense nachtmerries kreeg(weet niet meer vanaf wanneer precies ). Zelfs zo erg dat ik niet meer durfde te slapen. We hebben toen tot na de bevalling een nachtlampje aangehad. En dat hielp, voelde me wel een beetje een klein kind hihi.maar geen nachtmerries was het me waard.

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou als ik gewoon droom dan neem ik het plassen nog wel op de koop toe;), maar bedankt voor de waarschuwing haha, ik hoef gelukkig nog maar iets meer dan 7 weken te werken en dan heb ik verlof! Kan ik overdag slapen:D

7. Ingtwiede

Ingtwiede Actief lid

18 jul 2013
    299
    52
    28
    Ik hoef gelukkig maar af en toe 1x per nacht eruit.
    Meestal slaap ik gewoon door :)
    Hoop dat ik dit nog heel wat weken volhou

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Soms slaap ik aan een ruk 7 uurtjes.. Soms moet ik om de twee uur plassen... Blaasschoppertje..

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Ohh ja
    nu drink ik niet meer na 8uur, dat helpt wel aardig.
    Het irritante is dat als ik wakker word, ik niet slaap voor ik naar de wc ben geweest, en dan nog 2,3 uur wakker lig :( tussendoor nog maar een x naar de wc ga en uit verveling maar ga mobielen tot ik mn ogen niet meer kan open houden.
    dan val ik wel weer in slaap, anders niet :(
    Mn man word wakker Door mij en vraagt dan zwaar geïrriteerd wat ik aan het doen ben ;)
    Ukkie word ook meestal wakker snachts dus dat helpt ook niet echt mee om weer in slaap te komen
    tel daarbij misselijkheid en maagzuur op en het plaatje is compleet :)

10. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Afgelopen nacht helemaal niet! Oh wat was dat fijn :D haha!
    Ik heb alleen nu vaak dat ik niet meer kan slapen nadat ik naar de wc ben geweest. Beebje wakker en trappelt er vrolijk op los, man die snurkt ;) en dan ben ik zo een uur of wat wakker. En dan wel die wekker weer zo vroeg.. Nog heel even tot m'n verlof. Ik kan niet wachten!

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zowaar afgelopen nacht 7 uur aan een stuk geslapen! Baby lag ook dwars geloof ik ipv op mn blaas, zal misschien schelen of ik kan tegenwoordig slaapwandelend naar de wc, zou ook mooi zijn;)

12. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Pf, ja! En als ik niet hoef te plassen word ik alsnog standaard om 3 uur/half 4 wakker.. elke nacht weer, om gek van te worden.. :(

Deel Deze Pagina