Het is nu 4 weken en 2 dagen geleden dat ik een miskraam heb gehad (windei). Ik was 10 weken en 3 dagen zwanger. Nu heb ik afgelopen weekend (vrijdag,zaterdag en zondag) steeds een beetje bruin bloedverlies gehad, en witte afscheiding met een heel klein beetje bruin. Vanaf maandag heb ik dat niet meer gehad. Ik ben nog niet ongesteld geworden. Kan dit nog van m'n miskraam zijn? Of kan het misschien een innestelingsbloeding zijn ? Dit zou ik graag willen maar kan dat wel? of is de kans heel klein? Bij m'n vorige (2) zwangerschappen heb ik geen innestelingbloeding gehad. Kunnen jullie mij vertellen wat het geweest kan zijn? Alvast bedankt. Groetjes, Diana
Hoi Dianapols, Bruin bloed verlies is oud bloed ik denk daarom dat het nog een opruiming van je miskraam is. Je menstruatie zal waarschijnlijk binennkort beginnen. Deze menstruatie kan wat heftiger zijn dan je normale menstruatie. Heftiger in bloedverlies maar ook in gevoeligheid. schrik daar niet van. Groetjes Imke
Hoi dianapols, Nee dat is neit raar, na een miskraam is ook je lichaam tijdelijk van slag. je cycles kan daarom ook even helemaal ontregeld zijn daarom adviseren we ook eerst een menstruatie af te wachten voor dat je weer zwanger word. Het kan nog wel 2 wekn duren, maar kan ook morgen starten. Groetjes imke
Bedankt voor je reacties, heel fijn dat jullie hier tijd voor maken! Maar ik heb geen menstruatie afgewacht, 'k zou dus weer opnieuw zwanger kunnen zijn. Vanaf wanneer zou ik dat kunnen testen? Groetjes, Diana
dat is voor mij ook een vraag want het is nu onduidelijk wanneer en of je je eisprong al hebt gehad. Het is nu 4 weken geleden de miskraam. Ik zou dan nog 1 week afwachten en dan testen anders test je te vroeg. groetjes Imke
In de handleiding van de test staat: LET OP: Indien u korter dan 8 weken geleden bent bevallen of een miskraam heeft gehad, kan het zijn dat er hCG waargenomen wordt, maar u niet zwanger bent. Mijn zwangerschap heeft 10wkn+3dgn geduurt. Is de kans groot dat er nu nog 'oud' hCG waargenomen wordt? en is die kans volgende week kleiner? pffff, wat een vragen!
zoals er in de handleiding staat is de kans dat de test positief uitslaat op het Hcg van de miskraam nog tot 8 weken mogelijk. Dus testen heeft nu weinig meerwaarde. Menstrueer je nog steeds niet over 4 weken dan zou je een reeele uitslag van de test krijgen. Toch nog even afwachten. Geduld is een schone zaak. Imke