Sven is de hele dag al wat huilerig en wil niet slapen. Nou heb ik net naar zijn temperatuur gekeken en die is 35.4. Is dit erg? Hij heeft dinsdag zijn 3de prikje gehad, misschien dat het daarvan komt? Het is zo zielig..en heeeel vermoeiend..
Eerst proberen zijn temperatuur wat omhoog te krijgen met een warme kruik zou ik denken en dan een baby paracetamolletje mischien? Die temp. is niet bar hoog zou ik zeggen. Bij mijn weten moet die ongeveer 36.5 tot 37.5 zijn. Mischien is hij zo pieperig omdat hij het koud heeft. Sucses meid
Hij heeft zonet een extra dekentje gekregen en een lekkere warme kruik en een zetpil heeft hij ook al. Die moet nu wel werken. Volgens het buro komen zijn tandjes ook al door. Nu al. Dus misschien dat hij daar ook wel last van heeft. Hij heeft deze week ook al wel 4 keer gehad dat hij zo'n spuitluier had dat hij er echt helemaal onder zat!
thermometer zal er wel ver genoeg in? Zo ja, nog niet erg. Even lekker in een dekentje wikkelen en op schoot nemen. Uurtje later nog een keer themperatuur opnemen. Wat laten eten en een warm flesje melk laten drinken helpt ook (hielp bij Vera in ieder geval wel). Succes.
zijn temperauur was nu 36,7, al heel wat beter dus! Hij heeft zijn fles lekker leeg gedronken n nog even lekker geknuffeld. Even voorgelezen wat hij gelukkig nog wel erg leuk vond. Hopen dat het morgen ook weer helemaal goed is.
nou hij moest vannacht en paar keer huilen, maar hij viel zelf weer in slaap. hij was vanochtend helemaal nat.
Ach, zichzelf onder geplast. Komt hier ook vaak voor hoor! Nou, gelukkig is het ondertemperatuur-probleem opgelost!
zijn temperatuur is nog steeds geoed glukkig, maar hij is echt niet lekker, echt zijn tandjes volgens mij, want hij kwijlt nou wel heel erg en dan heeft hij wat in izjn mond en dan begint hij in eens keihard te huilen! De kouwe bijtring helpt ook maar even.. morgen maar even naar de drogist, je kan toch wat op het tandvlees smeren?
Ben er ook weer even en ik was vol nieuschierigheid hoe het je vergaan was. Je heb van vsm ook homeopatiesche druppen. Die zou je er ook bij kunnen geven. Baat het niet dan schaad het ook niet. Ben blij dat je kleintje tenminste weer lekker op temperatuur is. En tanden dat is ook een drama. Zoals mijn schoonvader zegt; je heb er 3xkeer last van. (en dan een paar stevige werkwoorden want hij leeft nogal mee met kleinzoon ) Sucses en beterschap
dank je! Ik ga straks naar de drogist. Sven gaat nu nog even een lekker slaapje doen, hij is nu nog lekker vrolijk, maar ja dat kan zo ineens omslaan natuurlijk. Maar ik zei tegen hem we gaan er een hele leuke dag van maken!