Hallo allemaal, Vanaf het prille begin van de zwangerschap plas ik al vaker dan normaal. Inmiddels zit ik nog vaker op het toilet. Afgelopen nacht,... ik ging om 23.00 slapen, en tot 2.30 ben ik 9 keer eruit geweest om te plassen. Zodra ik ga liggen moet ik plassen. Of ik nou op de bank zit, en ff gaat liggen... moet ik ook al plassen. Gek word ik ervan. Iedere nacht een gebroken nacht. Ik drink tegenwoordig na 20.00 uur zo min mogelijk, anders word het alleen maar erger. Maar dat kleine wondertje in me, schopt en stompt graag tegen mama's blaasje aan. Want af en toe voel ik zo'n doffe schop, een ingewanden "pijntje". Heeft iemand een tip hoe ik dat eeuwige "ik moet alweer plassen" symptoom onder de knie kan krijgen? Algelopen week heb ik zelfs mijn broek vol geplast, ik kan het gewoon niet ophouden. Alvast bedankt. Groetjes
hey, heel vervelend dat je zoveel naar de wc moet, maar ik denk idd dat het erbij hoort. ik had er ook zoveel last van ik ging wel met veel kussens slapen zodat ik wat meer omhoog lag wat bij mij wel hielp. en ik dronk geen water en thee want daardoor moet je zeker vaker naar de wc bij mij ging de kleine ook vaak op mijn blaas of maag liggen ik denk dat je er verder niets aan kunt doen helaas succes en geniet nog van je zwangerschap groetjes eefje