Zindelijkheid...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Wenn1986, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenn1986

Wenn1986 Niet meer actief

Onze dochter (nu bijna 3jaar) is vanaf de lente overdag helemaal zindelijk. Is heel erg goed gegaan, binnen een dag had ze het door en ook (bijna) nooit een ongelukje. Nu sinds een paar weken heeft ze een enorme terugval :( Geen idee hoe ik hiermee moet omgaan... Boos worden heeft geen zin, ik kan het blíjven uitleggen, negeren... Maakt allemaal niet uit. Ze laat het gewoon lopen, heeft wel 3 natte broeken per dag. Als ik haar op de blote billetjes laat lopen plast ze gewoon op de vloer. Moet ik haar dan maar weer een luier aandoen? Met het gevolg dat ze álles weer in de luier doet en ik de poepies weer overal tussen vandaan kan vegen.

Heeft iemand misschien een tip? Zit echt met de handen in mijn haar. Wil haar soms gewoon door elkaar schudden omdat we elkaar niet begrijpen! (wat ik natuurlijk niet doe!!)

2. lien74

lien74 Nieuw lid

9 nov 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

wat vervelend. kan het zijn dat ze met haar gedachte te druk is met andere dingen? in het begin heeft ze ws heel goed opgelet omdat ze wist dat het belangrijk was, maar ja dat kun je niet volhouden. Bij ons lijkt dat wel het geval. (vandaag nog een grote plas bij boekenketen de slegte omdat het hier zo leuk spelen is....). Wij laten haar een broekje houden, maar zijn veel bepalender in het regelmatig naar het toilet gaan. Bij ons werkt dat goed (behalve vandaag......). Een idee om dit te proberen?

groetjes

3. Wenn1986

Wenn1986 Niet meer actief

Nou, inderdaad.. Misschien dat dat wel gaat werken! Ik hoop het want zit een beetje met de handen in het haar :S

Deel Deze Pagina