Hoi! Ik heb zo enorm veel last van maagzuur dat mijn eetlust vergaat. Rennies helpen niet echt meer en wil nu een drankje gaan gebruiken, maar ik ben benieuwd met welk drankje jullie de beste ervaringen hebben (Graviscon, Antagel, Maalox, Regla Ph, etc)
bij mij werkten de rennie's ook niet meer heb nu geviscon drankje heb nergens meer last van kan weer lekker alles eten en drinken zonder last te krijgen succes!
Ik heb vaker gehoord dat gaviscon erg goed werkt, ik kreeg het mijn strot niet door dus heb het nooit gebruikt.
Ik heb het zelf niet hoeven gebruiken bij mn vorige zwangerschap, maar heb gehoord dat de tabletjes van "Bij Zuur" ook goed moeten werken.. Deze zijn helemaal op natuurlijk basis wat ik ervan heb gehoord..
ik heb gigantische last van maagzuur (en dan ben ik nog niet eens zwanger) en het enige wat bij mij werkt is Antagel!
Bedankt voor de reacties! Ik heb nu Gaviscon gekocht en het is niet lekker, maar het is wel om in te nemen. Echter de dosering: er staat 10 tot 20 ml op, maar er zit geen maatbeker bij. Soms wil de dop dan wel als maatbeker dienen, maar ook hier staat niet in wat de inhoud is. Hoe weet ik nu hoeveel ik in moet nemen. Wie weet dit?