vage symptomen en menstruatieklachten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BabyWish4, 18 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyWish4

BabyWish4 Lid

11 jan 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 6+1 week zwanger en heb vandaag voor het eerst zitten spugen (heel erg smakelijk uhum)
    Maar ik heb ook steeds het gevoel dat me menstruatie komt de pijn in de onderrug en bips en dan de hele tijd gevoel hebben dat de ontlasting komt (dit heb ik ook altijd met mijn menstruatie)
    0ok heb ik af en toe last van de borsten vooral als ik erin knijp anders niet meer zo.
    Maar ik maak me echt druk of dit erbij hoort of dat de toch een miskraam aan zit te komen.
    Dit zou mijn 2de miskraam dan worden maar met de eerste verloor ik al dagen bruin bloed!!

Ik heb pas volgende week een echo maar blijf na de wc gaan om te kijken of ik niet bloed :( wie herkent deze klachten ook

2. Leos

Leos Lid

6 apr 2015
    32
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd! 😄 Ik had nergens last van in het begin. Alleen menstruatiekramp. Heel erg vervelend want ik durfde daardoor niet te testen, was bang dat ik na de test ongesteld ging worden. Dit bleek niet zo te zijn en na 8 week was de kramp weg.😄 en nu moet ik nog 8 weekjes! Na de echo is de onzekerheid iets minder... Dan is het weer wachten op de 20 wk echo... veel plezier!

3. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb het ook hoor! Ik ben alleen maar blij dat ik wat voel gebeuren in mijn buik. Dan is er hopelik iets moois gaande! Voelt exact als menstruatiekrampen. Soms heftig, soms zeurderig. Ook pijn in mijn rug. Ik denk dat het er gewoon bij hoort hoor:)

Deel Deze Pagina