Ik vraag me af hoe jullie dit zouden doen. Mijn zoon gaat naar de psz en het is de laatste week. Tijd voor cadeautjes, want hij gaat eraf. Maar zouden jullie alle juffen hetzelfde geven? Er is namelijk een juf die heeft hij 3 keer per week en is heel belangrijk voor hem geweest. Dan drie juffen die hij 1 keer per week had waarvan twee die hij de de laatste 6 weken twee keer per week had en 1 inval juf die hij nu 4 weken, twee keer per week, had. Snappen jullie het nog Ik heb niet zo heel veel geld en moet nu voor 5 juffen wat kopen. Ik wil alleen voor de juf die hij 3 keer per week had meer mijn best doen, zeg maar, dan voor de andere juffen of is dat flauw? Vinden jullie dat ik ze allemaal hetzelfde moet geven of mag de drie keer per week juf wel wat extra's.
Ik zou geen onderscheid maken. Ik heb zelf bij de action en kleinigheidje gekocht. Je kunt ook knutselen met je kindje. Het hoeft niet duur te zijn, het gaat om het gebaar!
Ik zou geen onderscheid maken. Je kunt het bij het afscheid nemen misschien nog wel benoemen, naar de "bijzondere juf" toe. Waarom zij veel voor je zoontje betekent. Ik denk dat zij dit zelf ook prettiger zal vinden, dan wanneer zij een 'mooier' kadootje krijgt.... Komt ook niet zo leuk over naar de andere juffen toe. (Ben zelf juf geweest, dus kan me een beetje in de situatie verplaatsen)
Ik zou geen onderscheid maken. Je kunt bij xenos hele leuke houten bakjes kopen en die zelf laten schilderen. Of bij action kosten kleine vierkante schilderdoekjes heel weinig. Misschien kun je die ene er een iets uitgebreider bedank kaartje bij doen of het mondeling goed overbrengen.
Zou ook de andere toch iets geven. Samen iets maken is ook leuk. Bij de Action zijn er al leuke kunst bloemetjes te koop voor dacht 79 cent. Vorige keer met juffendag ook beide juffen een bosje bloemen gegeven van de Jumbo was vijf euro kwijt en toch beide iets. de ene juf heeft ze meer dan de andere.
Bedankt voor jullie antwoorden. Dan zal ik alle juffen hetzelfde geven. Heb al iets iets in mijn hoofd, straks even naar de action
Inderdaad geen onderscheid maken. Wat ik wel heb gedaan is voor elke juf ook een kaartje schrijven (ik had van die blanco kaarten en op de voorkant had ik mijn oudste dan de juf laten tekenen en zichzelf, was heel grappig geworden). Voor de leidsters die ik niet zo goed kende deed ik dan een algemeen bedankje, de leidsters die ik wel goed kende schreef ik een persoonlijk verhaaltje.