hallo ik ben nu 5 weken zwanger en heb soms als ik iets doe dat ik dan links onderin me buik een beetje stekjes heb en dan zijn ze weer weg weet het niet maar ja soms voel ik gewoon iets zijn er meer mensen die dat hebben
Ja dat heb ik ook gehad, vooral aan de linker kant trekkerige lies. Je zal vast en zeker nog heel wat steekjes en krampjes voelen, je baarmoeder is nu aan het groeien.
Ik voel niks in mijn buik, maar wel ontieglijk veel getrek en geprik in mijn liezen... En mijn benen voelen zoooooo zwaar en moe.. Echt zo een heftig spierpijn gevoel.
Ik heb best wel veel last van krampjes en steekjes in mijn buik. Dat waren eigenlijk de eerste tekenen waardoor ik dacht zou ik zwanger zijn. Het is nu trouwens minder dan het was in de week dat ik eigenlijk ongi had moeten worden. Maar als ik het nu heb zijn ze wel heviger dan eerst.
dit is de eerste week dat ik zo last heb van onderin me buik zo stekerig gevoel het trekt weg en dan later komt het ineens weer dat is echt niet fijn ik heb het niet bij me eerste zwangerschap gehad groetje
Goedemorgen, ik heb dit ook gehad toen ik 4 weken zwanger was, dus toen ik het net wist eigenlijk, mijn benen voelde aan of ik er een avondvierdaagse mee had gelopen, zwaar en moe en mijn buik, elke keer steekjes, krampjes en plopjes. Dit is nu een stuk minder, dat gevoel in mijn benen is ook weg, nu ben ik gewoon helemaal heel erg moe, en de misselijkheid begint...helaas! Liefs Jojo
Hoi, Ik herken dit gevoel want ik heb het nu ook en had het ook bij mijn dochter.. weet gewoon zeker dat ik zwanger ben.. mag over acht dgn testen.. in dit geval 10 doe ik dan, dan ben k 2 dgn overtijd maar ik herken t .. leuk dat ik het nog dubbel bevestigt zie hier..
ik zit nu op dag 28 en ook ik heb last van een trekkerig gevoel en steekjs in mijn lies/onderbuik ik ga vrijdag testen hopleijk weet ik dan meer. goed om te horen dat het bij julie positief is
Hoi, bij hoeveel dgn overtijd heb je getest ? ben wel nieuwschierig, mijn nod is over vijf dgn.. Groetjes
ik heb dit ook maar mijn zw testen zijn nog negatief en ik heb ook last van krampjes in me onder buik en vooral in de avond en s´nachts dan kan ik gewoon niet van slapen maar ik sta nog niet te springen omdat me testen nog steeds negatief zijn dus ik hoop dat het deze week nog veranderd want ik word gek van deze ontzekerheid groetjes dani