plassen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sylvie, Aug 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fay

fay Actief lid

Jun 14, 2006
    398
    0
    0
    limburg
    ik heb ff een vraagje, merk dat ik nu ook wat vaker moet plassen....Maar normaal plaste ik best met een krachtige straal, en dat is nu soms minder??
    Duurt dan ff voor ik uitgeplast ben...Hoort dit er ook bij??

fay

2. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    dat hoort er zeker bij, ik ga nu soms elk half uur voor een trut beetje, maar urine is schoon, waarschijnlijk ligt de kleine op de blaas.

3. mamsie

mamsie Bekend lid

Aug 4, 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

bij mij ligt de baby ook op de blaas.
    soms heb ik het gevoel dat ik moet plassen, maar dan hoef ik niet.
    of ik ben net geweest en moet na een half uur weer. voor echt een heel klein beetje

vooral s'nachts is het wel erg vervelend, dat je steeds uit je slaap wordt gehaald. begin dat nu ook wel te merken. moet soms wel 4 of 5 keer.

ook kan ik door mijn dikke buik niet goed van de wc afkomen.
    hebben jullie dit probleem ook :(:

liefs mamsie

4. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik herken het nachtplassen zeker mammsie en dan ben ik nog niet zo ver als jij bent dus dat wordt nog wat, alleen is het bij mij de ene keer erger dan de andere keer omdat het nog erg bewegelijk is net als gisteren moest ik 3x in 1 uur maar in de avond maar 2x dus het verschild nog.

5. mamsie

mamsie Bekend lid

Aug 4, 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

dat had ik toen ook. omdat de baby dan nog steeds anders gaat liggen. maar nu is de baby ingedaald. en blijft dus op mijn blaas drukken.

maar het hoort erbij. ben wel blij dat de baby indaald.
    en ik heb een vrij makkelijke zwangerschap op een paar kwaaltjes na. dus mag eigenlijk niet klagen.

maar slaap tekort kan je erg opbreken overdag. s'middags maar lekker dutjes doen.

liefs mamsie

Share This Page