Hallo allemaal, Ik vraag me af of jullie er ook zo'n last van hebben, dat je heel vaak moet plassen terwijl er maar n beetje uit komt?! Ik plaste sowieso al best vaak, maar nu moet soms om t uur en dan komt er maar n klein beetje uit. S' nachts kan ik ook moeilijk door slapen. Moet er soms wel 2x per nacht uit om te plassen.. Mega irritant. iemand die z'n frustratie ook kwijt wil, hihi..
misschien blaasontsteking? Ik heb dat namelijk 2x gehad dat mijn plasdrang nog erger werd meer er niks kwam bijna en dat was beide keren blaasontsteking
Klinkt inderdaad als een blaasontsteking. Ik zou als ikjou was morgen even een plasje inleveren bij de HA
Ik moet 's nachts ook regelmatig plassen, vaak ook wel 2x eruit... irritant!!!!! vooral nu het koud is haha. Blaasontsteking is het bij mij niet denk ik... dat voelt altijd anders aan dan dit... ik plas meestal wel gewoon aardig wat, niet steeds kleine beetjes. Zal dus wel bij de zwangerschap horen
Nou ik zal t wel even in de gaten houden dan. Ik las wel op internet dat vaak plassen een kwaal is tijdens de zwangerschap. Ik heb vorige week nog een plasje ingeleverd en toen was er niks van bekend. Maar bedankt voor de tips!
ik heb het ook al een tijdje,en ik heb een blaasontsteking (bleek achteraf) hier hoef je niets van te voelen zoals ik,heb nu een kuurtje en hopend dat het de komende dagen wat minder word,want ik word er gek van,ik moet er s'nachts 6 keer uit om te plassen :x. je kunt altijd voor de zekerheid je urine laten controleren.
ik moet savonds en snachts ook heeeel vaak plassen maar toch wel grote hoeveelheden.. geen kleine beetjes...
Oke ik ben dus niet de enige haha, ik slaap ook geen nacht meer door zonder na de wc te moeten. Heb van de week mijn urine getest was geen blaasonsteking.
als er maar een beetje uitkomt ligt et misschien ook aan je manier van plassen.. je moet goed uitplassen zodat er geen urine blijft zitten.. misschien wat meer met je bekken kantelen zodat alles er goed uit gaat..helpt ook blaasontsteking voorkomen..
Ik heb het met pozen gehad, ook een kuurtje gehad voor de blaas. Nu heb ik het soms weer, maar de kleine zit er gewoon som op te drukken. Dus als ik weet dat dat het is ga ik niet altijd plassen. Na even gaat die druk wel weer over. Maar het is niet verkeerd om je urine even bij de ha langs te brengen.
Soms is het inderdaad ook hoe de baby ligt. Als ze heel erg op m'n blaas drukt moet ik ook om de haverklap naar de wc
Denk idd dat het ook met de houding van de baby te maken heeft. Vandaag bijvoorbeeld hoef ik niet zo veel als gisteren en vannacht maar 1x eruit geweest.
Ja hoor, ik heb 't ook. Soms wel 3 x in 't uur en soms een uur of 3 niet. Hangt er zeker van af hoe de baby ligt, ik voel 'm soms gaan 'hangen' onder in mijn buik tegen mijn blaas en gegarandeerd dat ik vaak moet plassen dan! Ik drink ook veel trouwens hoor, gewoon water of een sapje, om goed te 'spoelen', is beter voor je blaas - loop je minder kans om een blaasontsteking te krijgen - en je nieren (i.v.m. nierstenen) heb ik me laten vertellen door de huisarts. Dan maar wat vaker plassen dus. En ik moest altijd al een paar keer per nacht eruit en dat is nu dus niet anders. Maar ik val gelukkig meestal gelijk weer in slaap daarna dus heb er niet zo'n last van.
Ik moet zeker elk uur plassen hoor, zowel overdag als s nachts.. dát is echt irri. En op blaasontsteking is t al 2x gecontroleerd..
ik ook hoor veel dorst...drink ook veel...ook snachts..als ik eruit ben geweest om te plassen neem ik meestal een half glas water daarna en ja ook wel logisch dat je na 2 uur er weer uit moet om dan te plassen..af en toe wel vervelend maar ben er nu ondertussen wel aan gewend!