plassen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mirella24, 2 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirella24

    mirella24 Lid

    6 jan 2006
    55
    0
    0
    huismoeder
    Groningen
    hallo
    ik heb een vraagje
    ik ben zwanger en ben maandag uitgerekend maar heb steets het gevoel dat ik erg nodig moet plassen maar dan ga ik naar de wc en komt er niks
    en erg last van winderigheid heel appart kan iemand mij hier antwoord op geven groetjes mirella
     
  2. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Hey.

    Ik had op het einde ook dat ik steeds het gevoel dat ik moest plassen. En dan kwam er steeds als ik drukte een klein drupje. En dat was dus steeds zo. Toen heb ik de vk gebeld en die vertelde dat het mijn vruchtwater was. Toen heeft ze het getest en het klopte. Maar mijn vliezen waren niet gebroken. Ze had het over een buitenste ring waar ook een beetje vruchtwater in zit en daar zat waarschijnlijk een heel klein gaatje.

    Dat is mij verteld hoor.

    Elina
     
  3. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik verlies al een aantal weken druppeltjes vruchtwater en heb iedere keer het gevoel dat ik moet plassen en komen er maar weer een paar druppen. Ook mijn darmen zijn wat prikkelbaarder dan anders, ik heb aldoor maar de goede hoop dat het binnenkort zover is en de bevalling zich aan kondigt!! De vk heeft afgelopen maandag ook vastgesteld dat ik nog maar weinig vruchtwater heb, dus wie weet. Spannend ook voor jou, zit je ook zo te wachten???
    Gr Carry
     
  4. mirella24

    mirella24 Lid

    6 jan 2006
    55
    0
    0
    huismoeder
    Groningen
    jah echt wel kan niet wachten tot het zover is ik verlies ook al een paar dagen veel slijm en heb krampen vooral snachts en dan denk ik dat het weeen zijn maar het zet nog niet door helaas ?????
    het zijn echt de laatste loodjes he hihihihi
    nou maar afwachten
    groetjes mirella
     
  5. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Ik wil jullie nu niet onzeker maken hoor, maar ik had 4 weken van te voren weeen. steeds naar het ziekenhuis en het klopte dus. Maar verder geen ontsluiting ofzo. En overdag was het over. Savonds begon het weer en ging 3 uren door.
    En toen mijn vliezen waren gebroken. hihi toen bleven de weeen weg. Maar ze is toch nog normaal geboren hoor. zonder inleiden of wat dan ook.

    Hey meiden sterkte de laatste dagen. En ik ben zeer benieuwd.

    Elina
     

Deel Deze Pagina